تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۴۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
معاونوزیرخارجه روسیه اعلام کرد

چارچوب زمانی برای لغو تحریم‌ها از مشکل‌ترین مسائل مذاکرات هسته‌ای است

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که تعیین چارچوب زمانی برای لغو تحریم‌های غرب علیه ایران هنوز یکی از مشکل‌ترین مسائل در مذاکرات هسته‌ای با تهران به شمار می‌رود.
 تدبیر24: سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری تاس، تصریح کرد که مشکلات در مذاکرات هسته‌ای ایران همچنان مانند گذشته است، هرچند برخی پیشرفت‌ها حاصل شده است.
وی در ادامه گفت: اولاً، هدف، وسعت و ادامه‌دار بودن تحریم‌هاست. ثانیاً، محدودیت‌هایی علیه برنامه هسته‌ای ایران در دوره اعتبار توافقنامه، وجود دارد. این محدودیت‌ها نباید موجب ایجاد موانع شود چرا که این یک مسئله بسیار حساس و پیچیده است.
ریابکوف اظهار داشت: مسائلی مثل کارخانه هسته‌ای اراک، سطح غنی سازی، شفافیت برنامه هسته‌ای ایران و بعد نظامی آن در گذشته، بسیار سیاسی شده است. به همین خاطر است که تصمیم گیری در خصوص هر یک از این موضوعات، سخت و دشوار شده است. مسئله تحریم‌ها، مشکل‌ترین این موضوعات به شمار می‌رود.
وی از ادامه مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 طی روزهای آینده ادامه خواهد یافت. هنوز هیچ زمان دقیقی مشخص نشده و این مسئله بستگی به مذاکرات آینده دارد.
ریابکوف گفت: مذاکرات روزهای آینده نیز مشابه همین دور از مذاکرات خواهد بود. نشست‌هایی بین هیئت‌های ایرانی و آمریکایی برگزار خواهد شد و گفتگوهایی نیز بین مدیران کل سیاسی انجام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: