تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

گشت ارشاد تعطیل نمی شود

سردار منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا در پاسخ به سئوالی مبنی بر فعالیت یا تعطیلی گشت‌های ارشاد در این هفته گفت: در مورد فعالیت این گشت، ماموریت کمافی‌السابق ادامه دارد.
تدبیر24: سردار منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا از افزایش ساعت کاری مراکز پلیس +10، گذرنامه و شماره‌گذاری در هفته نیروی انتظامی تا ساعت 18 خبر داد.

 او در پاسخ به سئوالی مبنی بر فعالیت یا تعطیلی گشت‌های ارشاد در این هفته گفت: در مورد فعالیت این گشت، ماموریت کمافی‌السابق ادامه دارد. اما امروزه سعی شده است از ابزارهای نرم و شیوه اغناء، مجاب‌سازی، ترغیب، تشویق و تسهیل استفاده شود و برای باز اجتماعی کردن معدود افرادی که به ناهنجاری‌ها پافشاری می‌کنند، از اقدامات سلبی استفاده می‌شود.به گفته منتظرالمهدی، معضل اجتماعی باید با شیوه‌های اجتماعی و نه انتظامی حل شود.

معاون اجتماعی ناجا همچنین در مورد تاسیس مراکز ترک‌اعتیاد به الکل، گفت: این مسئله باید از سوی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا اعلام شود.وی همچنین در مورد برخورد با معتادان، گفت: این مسئله ارتباطی به ما ندارد، اما نگاه ناجا به معتاد به عنوان یک بیمار است که جمع‌آوری و به سمت مراکز درمانی هدایت می‌شوند. اما باید کرامت انسانی رعایت شود.
پایگاه خبری پلیس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: