تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
افشار لیدر قدیمی استقلال معتقد است که حضور بنرهای روزشمار منصوریان در استقلال خودجوش است و کاری از دست لیدرها برنمی آید.
 تدبیر24: لیدر استقلال در مورد درگیری روز گذشته در تمرینات این تیم گفت: دیروز سر تمرین هواداران داخل زمین شدند و پشت دروازه فروزان ایستاده بودند. گویا زمانی که در بازی استقلال و پدیده هواداران شعار بی غیرت داده بودند، فروزان به سمت آنها رفته بود و از آنها درخواست کرده بود که ادامه ندهند. همین مساله باعث شد تا هوادار به فروزان در تمرینات اعتراض کند بعد هم قلعه‌نویی او را صدا کرد و همه چیز ختم به خیر شد. باور کنید هیچ درگیری فیزیکی هم نشده است.

او ادامه داد: حضور بنرهای روزشمار بازگشت منصوریان به استقلال خودجوش است و منصوریان در این زمینه هیچ دخالتی ندارد. ما به عنوان لیدر نمی‌ توانیم جلوی حضور این بنرها را بگیریم. به هر حال با توجه به نتایجی که استقلال گرفته و موفقیت های منصوریان در نفت و سابقه خوب او در استقلال خیلی طبیعی است که هواداران به سمت او بروند اما ما به عنوان لیدر سعی می‌ کنیم که آرامش را برقرار کنیم.

لیدر استقلال در مورد شعار بی غیرتی که هواداران در انتهای بازی با پدیده سر دادند گفت: در هنگام بازی ما سعی می‌ کنیم با خواهش و التماس از هواداران جلوی شعار دادن آنها علیه بازیکنان را بگیریم اما وقتی تیم نتیجه نمی‌ گیرد، در انتهای بازی هواداری که هزینه کرده و به استادیوم آمده و از روند تیمش هم ناراضی است وقتی شعار می‌ دهد ما نمی‌ توانیم کاری بکنیم. تیم از 5 بازی 3 امتیاز گرفته، قبلا تیم های شهرستانی می‌ آمدند جلوی استقلال که گل زیاد نخورند. حالا می‌ آیند که استقلال را شکست دهند، این طبیعی است که هوادار به استادیوم نیاید و یا اینکه از شرایط موجود ناراحت باشد.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها