تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

ریزش دنباله دار بورس

شاخص بورس تهران در معاملات امروز نیز به ریزش خود ادامه داد و باعث نارضایتی سهامداران شد.
 تدبیر24بورس تهران امروز نیز روی خوشی به همراهان خود نشان نداد و با کاهش قیمت ها و افت تقاضا زیان سهامداران را تشدید کرد. به این ترتیب بورس تهران که از 15 فروردین ماه وارد فاز منفی شده است دیگر به اخبار مثبت واکنشی نشان نداده و هر روز سهامداران خود را رنجور تر می کند.

این در حالی است که ب وجود انتشار اخبار مثبت در حوزه سیاسی و اقتصادی بورس تهران واکنشی به این اخبار و رویدادها نشان نداده و روند نزولی را سپری می کند و این نکته را یادآور می شود که بازار سرمایه بیشتر از هر اتفاق سیاسی یا اقتصادی، به مدیریت صحیح و اعتماد نیازد دارد.

روند ریزشی بورس و بی اعتمادی و احتیاط دنباله دار سهامداران موجب شد تا در معاملات امروز دماسنج بازار سرمایه 247 واحد افت کرد و تا نزدیکی کانال 63 هزار واحد عقب نشینی کرد.

در معاملات امروز اکثر سهام شرکتها به رنگ قرمز درآمدند و شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، همراه اول، پالایش اصفهان، بانک تجارت،غدیر، فولاد، هلدینگ خلیج فارس، کشتیرانی و مخابرات بیشترین تاثیر را در افت بورس گذاشتند. در مقابل شرکت تازه وارد پتروشیمی مبین به همراه بانک ملت و تاپیکو مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

در معاملات امروز پتروشیمی مبین، پارس الکترونیک و پتروشیمی خارک از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و سایپا دیزل، نفت پارس و پتروشیمی خارک بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند. به این ترتیب روز سه شنبه بیش از 402 میلیون سهم به ارزش 101 میلیارد تومان دا دو ستد شد و ارزش بازار سرمایه به سطح289 هزار میلیارد تومان رسید.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: