تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

البرز آماده سفر هیئت دولت

استاندار البرز با تأکید بر ضرورت آمادگی مدیران در جریان سفر پیش‌روی هیئت دولت به البرز، ایجاد زیرساخت‌های دولت الکترونیک برای بنا نهادن شهر هوشمند را خواستار شد.
 تدبیر24سیدحمید طهایی در جلسه شورای اداری استان که امروز(سه‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهارکرد: جلسات و شوراها، محل شور و مشورت است و با توکل بر خدا و به همت همه عزیزان عملی و اجرایی خواهد شد.

استاندار البرز با اشاره به به سفر هیئت دولت به البرز گفت: در این راستا ستاد سفر هیئت دولت در قالب برگزاری نشست‌های مختلف، در ابعاد گوناگون آغاز شده و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است.

طهایی افزود: این سفرها دو مقصد دارند، سفر معنوی که ارتباط رئیس دولت با اقشار مختلف مردمی است که در استان هستند و این موجب شور و شعف می‌شود و افزایش امیدواری و شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات ریاست جمهوری در دیدار مستقیم با مردم از جمله برکات این سفرها است و از سویی اعضای هیئت دولت نیز اطلاع‌رسانی و شناخت بیشتر نسبت به نیازها و مشکلات خواهند داشت.

وی ادامه داد: بنابراین اگر مکاتبه‌ای در این زمینه با مدیران صورت می‌گیرد لازم است که همکاری‌های لازم را داشته باشند.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به راه اندازی دولت الکترونیکی، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدیران دستگاه‌ها باید برای واگذاری خدمات به بخش خصوصی پیشگام و استقبال کننده این امر باشند.

طهایی در پایان خاطرنشان کرد: شورای اداری محل ارائه سیاست‌ها و دیدگاه‌ها است و اجرایی‌شدن آن را در کمیسیون‌ها و شوراها شاهد خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: