تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

اهدای بیش از 7000 جلد کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از اهدای بیش از 7000 جلد کتاب در دو ماه نخست سال به کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.
 تدبیر24: «علیرضا شاه‌حسینی» در جمع خبرنگاران با بیان این‌که خوشبختانه امسال با افزایش اهدا کتاب نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم، افزود: مشارکت دستگاه‌های دولتی و مردمی در اهداء کتاب سبب تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی می‌شود و این کتاب‌ها پس از گذراندن مراحل فنی و مجموعه‌سازی برای استفاده عموم شهروندان وارد کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی استان می‌شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون در دو ماه نخست سال‌ بیش از 7000 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی سطح استان به ارزش ریالی 700 میلیون ریال اهدا شده است.

شاه‌حسینی افزود: این تعداد کتاب توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر استانداری، سازمان تأمین اجتماعی، میراث فرهنگی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌ی آموزش و پژوهش استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی هم‌چنین فرهیختگان، فعالان فرهنگی، اعضای کتابخانه‌های عمومی و عموم جامعه به کتابخانه‌های استان اهدا شده است.

وی از اهدای 8201 جلد کتاب در سال گذشته به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این کتاب‌ها 440 میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، احیای سنت فرهنگ اهدای کتاب را انتقال فرهنگ دانایی دانست و گفت: هدف از اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان، تنها زکات علم و نشر دانش است که زمینه‌ساز رشد بشریت است.

وی افزود: مردم فرهنگ دوست استان می‌توانند با نذر و اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در یک اقدام خداپسندانه شریک شده و باقیات و صالحاتی از خود برجا گذارند.

شاه‌حسینی، از همه مردم خواست تا با مطالعه کتاب در رشد و تکامل جامعه اسلامی و احیای فرهنگ اصیل پیش‌گام باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان توجه بیشتر به افزایش
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: