تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

کشف بیش از 260 کیلو حشیش

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 260 کیلو و 300 گرم حشیش در دو عملیات جداگانه خبر داد.
 تدبیر24: سرداربخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: به تازگی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی به نام "ع- الف" در زمینه قاچاق مواد مخدر در محمد شهر کرج مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در داخل منزل، اقدامات بعدی برای دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: از آنجایی که اطلاعات اولیه در خصوص شناسایی متهم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صورت گرفته بود بنابراین ماموران عملیات ویژه پلیس استان البرز با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات مشترک با ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از محاصره مخفیگاه نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل و خودرو نامبرده مقدار201 کیلوگرم حشیش و یک دستگاه ترازوی توزین مواد کشف وضبط شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته از فعالیت فردی به نام "ه-ع" که در امر خرید و فروش مواد مخدر در منطقه حصارک کرج فعالیت داشت، مطلع شدند.

وی یادآورشد: بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی بعدی در خصوص شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد.

وی گفت: ماموران پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در آنجا با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد 58 بسته حشیش به وزن تقریبی 59 کیلو و 300 گرم کشف کردند.

سردار کامرانی صالح افزود: در این زمینه یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهم توقیف شد ومتهم برای تشکیل پرونده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.

وی ادامه داد: در پی شهادت ستوان یکم مرادی، عملیات پلیس برای شناسایی سارقان مسلح آغاز شد تا اینکه پس از مدتی پلیس توانست آنها را شناسایی کند.

این مسئول یادآورشد: از آنجا که این افراد بطور مستمر برای فرار از دست قانون مخفیگاه خود را تغییرمی‌دادند، بنابراین پلیس مکان های مختلفی برای دستگیری آنها رصد کرد تا اینکه شامگاه یکشنبه در شهر خرم آباد استان لرستان در محاصره پلیس قرار گرفتند.

کامرانی صالح گفت: دو تن از این افراد در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شدند و دو نفر دیگر به دام افتادند که به استان البرز انتقال یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در پایان از متلاشی شدن سه باند سرقت و زورگیری در این استان خبرداد و افزود: اعضای این باندها پس از دستگیری به 80 فقره سرقت و زورگیری در شهرستان های فردیس ، ساوجبلاغ و کرج اعتراف کردند.

گفتنی است بیستم اردیبهشت ماه امسال چهار سارق مسلح درمنطقه مشکین دشت شهرستان فردیس استان البرز حین تعقیب و گریز با شلیک گلوله ستوان یکم جواد مرادی از پرسنل اداره آگاهی فردیس را به شهادت رساندند و از صحنه متواری شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: