تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
منطقه مرزی آکچا قلعه در شانلی اورفای ترکیه که این روزها به دلیل انتشار تصاویری جنجالی از شبه نظامیان "داعش" و سیل آوارگان سوری خبرساز شده بود،بار دیگر به دلیل خبری در خصوص شبه نظامیان داعش در صدر اخبار این کشور قرار گرفت.
تدبیر24 :  نرگس رضایی-منطقه مرزی آکچا قلعه در شانلی اورفای ترکیه که این روزها به دلیل انتشار تصاویری جنجالی از شبه نظامیان "داعش" و سیل آوارگان سوری خبرساز شده بود،بار دیگر به دلیل خبری در خصوص شبه نظامیان داعش در صدر اخبار این کشور قرار گرفت.
روز گذشته 2 نفر از شبه نظامیان داعش در ورودی منطقه مرزی آکچا قلعه دستگیر شدند و در این رابطه فیلم و تصاویری از صحنه دستگیری و انتقال متهم به کرات منتشر شد.
در این رابطه موضوعی که بیش از همه جلب توجه می کرد،لبخندهای شبه نظامی داعش به دوربین ها بود.
شبه نظامی داعش در حالی میان نیروهای نظامی ترکیه به خودرو منتقل می شود که مقابل دوربین ها مرتب خنده بر لب دارد.
اما خبر دستگیری شبه نظامیان داعش همزمان شد با انتشار اخباری در خصوص شهر "تل ابیض" که در کنترل داعش بوده است.شهری که در روزهای اخیر آوارگان زیادی از آن به سمت مرز ترکیه روانه شدند و ارتش ترکیه از ورود آنها به کشورش ممانعت به عمل آورد.
آوارگان سوری در حالیکه منتظر دریافت مجوز ورود به ترکیه بودند با حضور تعدادی از شبه نظامیان داعش مواجه شدند که به اجبار و به زور اسلحه سعی در برگرداندن آنها به تل ابیض داشتند.
دستگیری شبه نظامی داعش توسط ارتش ترکیه
در تصاویری که در این رابطه منتشر و در ابعاد گسترده بازتاب یافت،،شبه نظامیان داعش  تفنگ به دست از آوارگان سوری در مرز ترکیه می خواستند که به شهر خود برگردند.
 
نیروهای کرد و خبر کنترل تل ابیض
 
همزمان با خبر دستگیری شبه نظامیان داعش توسط ارتش ترکیه،خبرها حکایت از کنترل تل ابیض توسط یگان های مدافع خلق (ی پ گ) داشت.نیروهای کرد که تا امروز کنترل عفرین،قامشلی و کوبانی را به دست گرفته اند.
خبر این بود که یگان های مدافع خلق کنترل تل ابیض را نیز به دست گرفته اند. اما در این بین اظهارات معاون نخست وزیر ترکیه جالب بود.
بولنت آرینچ،معاون نخست وزیر ترکیه در واکنش به این خبر گفت:این خبر که گفته می شود یگان های مدافع خلق کنترل شهر تل ابیض را به دست گرفته اند، صحت ندارد.
دستگیری شبه نظامی داعش توسط ارتش ترکیه
این مقام ترکیه در حالی خبر کنترل تل ابیض توسط یگان های مدافع خلق را غیرواقعی خواند که برخی رسانه های انگلیسی زبان به نقل از منابع آگاه یگان های مدافع خلق اعلام کردند این گروه کنترل تل ابیض را به دست گرفته است.
در این میان سایت وابسته به سازمان ملی اطلاعات ترکیه (میت) نقشه ای را از مناطق تحت کنترل یگان های مدافع خلق منتشر کرد که در آن مناطق تحت کنترل این نیروها شامل قامشلی،کوبانی و عفرین می شد و شهر "تل ابیض" که در نقشه به اسم "تل ابیاد" مشخص شده همچنان در کنترل نیروهای داعش است.
مناطق تحت نفوذ یگان های مدافع خلق به رنگ زرد بوده و داعش به رنگ قرمز مشخص شده است.
منبع: روزنو
برچسب ها: تدبیر24 ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها