تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کمیته ملی المپیک کجاست؟ چه می کند؟ حالش خوب است؟

کیومرث هاشمی حافظ منافع چه کسانی است؟

سکوت جهت دار کمیته ملی المپیک در خصوص پرونده فروش غیرقانونی ساختمان خیایبان گاندی سوال برانگیز است.
 تدبیر24  : در حالی که اغلب روسای سازمان تربیت بدنی در دهه های گذشته کمیته ملی المپیک را خانه دوم خود می دانستند و این مجموعه را تابع و زیر سیطره خود می خواستند و وزیر ورزش دولت احمدی نژاد هم تلاش می کرد قدرت رییس کمیته ملی المپیک که اتفاقا همسو با رییس دولت نهم و دهم بود را کم کند، وقتی نوبت به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در دولت تدبیر و امید رسید، همگان تصور می کردند دکتر گودرزی نیز تلاش می کند یک مدیر نزدیک به خود را بر مسند قدرت بنشاند اما وزیر ورزش بر سر قولی که داده بود ماند و هیچ دخالتی در انتخابات کمیته ملی المپیک نکرد تا این بار شاهد یک انتخابات آزاد باشیم.
 به گزارش سرویس ورزشی تدبیر24 بی طرفی مطلق وزارت ورزش و جوانان و شخص محمود گودرزی در انتخابات کمیته ملی المپیک باعث شد کیومرث هاشمی که درباره اش با سند و مدرک و مستندات گفته می شود بازمانده دوران احمدی نژاد و از حلقه همفکران و یاران رییس جمهور سابق است، رای بیاورد و قبای ریاست کمیته ملی المپیک را بپوشد.
 مردی که از همان روز اول و باتوجه به سطوح مدیریتی اش در گذشته، درباره توانایی و توانمندی اش در اداره کمیته ملی المپیک تشکیک وجود داشت، رییس کمیته ملی المپیک شد تا ایرادهای باقی مانده از دوران مدیریت علی آبادی را رفع و رجوع کند. بنا بود هاشمی و یارانش ایرادهای اساسنامه و آیین نامه را برطرف کنند اما آن آیین نامه مغایر با قانون که دستپخت احمدی نژاد بود و فقط به عده ای اندک اجازه حضور در انتخابات می داد، هنوز اصلاح نشده و اساسنامه ای که ترجمه فارسی اش به ترجمه انگلیسی آن نمی خواند همچنان پابرجاست.
 اما کاش سهل انگاری های کمیته ملی المپیک در همین چند مورد خلاصه می شد. متاسفانه گفته می شود در این دوره مدیریت کمیته ملی المپیک ابهامات مالی ازجمله پرونده فروش ساختمان خیابان گاندی وجود دارد که همچنان باز است و گویی اراده ای برای حل این موضوع وجود ندارد.
آیا عدم توجه کافی به این مسائل هدفمند است؟ آیا هاشمی و تلاش احتمالی اش برای حل و فصل پرونده های بازمانده از دوران ریاست علی آبادی منافع عده ای را به خطر می اندازد که هاشمی و یارانش حاضر نیستند پرونده فروش ساختمان گاندی که شائبه تخلف درآن وجود دارد را پیگیری و یا آیین نامه مغایر با قانون و اساسنامه دوگانه کمیته ملی المپیک را اصلاح کنند؟
دوست داریم بدانیم آیا هاشمی حافظ منافع عده خاصی است؟ آیا سکوت او در قبال منتقدینی که می خواهند بدانند فروش غیرقانونی ساختمان خیابان گاندی به کجا رسید، به خاطر تعارف با گروه یا فردی مشخص است؟

علی ایحال به نظر نمی رسد حال کمیته ملی المپیک خوش باشد. اگرچه دوستان استتار کرده اند و فعلا زیر سایه سایر مباحث ورزش مخفی شده اند اما روزی که نوبت به پرونده کمیته ملی المپیک رسد و مردم به یاد بیاورند این ورزش غیر از استقلال و پرسپولیس، کمیته ملی المپیک هم دارد و بپرسند راستی کمیته ملی المپیک چه می کند و کجاست؟ دوستان باید به روی سن بیایند و بگویند در تمام این مدت چه کرده اند؟

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: