تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
سرپرست دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولتیماتوم شفاهی به پیمانکار پروژه بازسازی تئاترشهر برای تکمیل بخشی از این مجموعه در 15 روز آینده خبر داد.
 تدبیر24  : مسعود معمار ، با اشاره به جلسه‌ای که امروز دوم تیرماه با حضور کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیمانکار پروژه تعمیر و بازسازی تئاترشهر برگزار شده است، گفت: بازسازی تئاترشهر در دو پلاتو و سالن‌های دیگر در مقطعی با سرعت پیش می‌رفت و همه چیز با تعامل با نماینده تام‌الاختیار معاونت هنری دنبال می‌شد تا اینکه در مقطعی با نظر طراحان صحنه تئاتر، وقفه‌ای در بازسازی سالن قشقایی ایجاد شد و سه، چهار ماه تعمیرات آن به تعطیلی کشیده شد.

او با بیان اینکه در این مدت تلاش شده آنچه مد نظر هنرمندان تئاتر است اعمال و رعایت شود، گفت: در این سالن راهکارهایی در نظر گرفته شد، اما با این حال دوباره نقطه‌ نظراتی مطرح شده و ریزه‌کاری‌هایی که در تئاتر هست باعث شده کار در این سالن با وقفه روبرو شود.

معمار اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد که پیمانکار پروژه تا 15 روز آینده سالن «سایه» و دو پلاتو را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته در نامه‌ای اخطار اولیه به پیمانکار برای تأخیر در روند پروژه داده شده بود، گفت: خریدهای لازم برای تجهیز سالن‌ها از فرانسه انجام شده و شرکت فرانسوی اعلام کرده که وسایل تا دو هفته آینده به ایران می‌رسند؛ بنابراین با اولتیماتوم شفاهی که امروز داده شد تا 15 روز آینده سالن سایه و دو پلاتو تکمیل می‌شوند.

معمار درباره وضعیت سالن قشقایی تأکید کرد: آنچه فعلا در این سالن رخ می‌دهد بیشتر اجرا شدن خواست تئاتری‌هاست و پیمانکار پروژه مقصر نیست. در اینجا بحث دکوراتیو مطرح است و در صورت مشخص شدن این مسائل با سرعت تمام اجرای پروژه و تعمیرات از سر گرفته می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها