تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

بورس از شتاب افتاد

در بازار امروز بورس تهران علی‌رغم برتری تقاضا از عرضه، از شتاب حرکتی بورس کاسته شد و شاخص بورس رشد لاک پشتی را تجربه کرد.
 تدبیر24  :  شاخص بورس تهران که در چند قدمی وارد شدن به کانال 65 هزار واحدی قرار داشت، روند پرشتاب خود را متوقف کرد و به رشد آرام 18 واحدی رضایت داد.به این ترتیب شاخص بورس تهران که در ابتدای معاملات امروز تا مرز 65 هزار واحد بالا رفت، در نیمه معاملات روند کاهشی به خود گرفت و در کانال 64 هزار و 859 واحد ماندگار شد.

نزدیک شدن به تاریخ تعیین شده برای مذاکرات هسته ای و انتظار سهامداران برای مشخص شدن نتیجه این مذاکرات علت نوسانات اخیر بورس است به طوری که سهامداران تا حصول نتیجه نهایی به خرید و فروش گسترده سهم دست نمی زنند.

امروز نیز شرکتهای پالایشگاهی در بازار سرمایه صدر نشین شدند و بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند به طوری که پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان، بانک کارآفرین، کشتیرانی، چادرملو، پتروشیمی پردیس و پالایشگاه تبریز تاثیر مثبت بر شاخص بورس گذاشتند.

در این میان شرکتهای گسترش نفت و گاز پارسیان، تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس، بانک ملت، پتروشیمی خارک، پتروشیمی مبین، ایران خودرو و سایپا با افت خود از رشد بیشتر شاخص جلوگیری کردند. در معاملات امروز شرکتهای بانک کارآفرین، پاکشو و فرآورده‌های نسوز پارس از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و نورد آلومینیوم، گلوکوزان و سیمان قائن بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز تقاضای خرید از تقاضای فروش اندکی پیشی گرفت و همین امر سبب رشد ارزش و حجم معاملات شد به گونه‌ای که در معاملات امروز 739 میلیون سهم به ارزش 169 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به 283 هزار میلیارد تومان رسید.
برچسب ها: تدبیر24 بورس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: