تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
تدبیر24    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه 58 درصد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپرست خانوار را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: رفته رفته کاهش سن زنان سرپرست خانوار را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، بهروز زلالی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به علت کاهش سن زنان سرپرست خانوار کمیته امداد خاطرنشان کرد: علت عمده سرپرست قرار گرفتن این زنان طلاق، فوت همسر و از کارافتادگی همسر است که این رقم هر روز رو به افزایش بوده و پیش بینی می‌شود در سال جاری این رقم به 60 درصد نیز برسد.

زلالی با بیان اینکه در حال حاضر 31 هزار و 600 خانوار در قالب 62 هزار و 700 نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: 42 درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مرد و 43 درصد آن را نیز افراد بالای 60 سال تشکیل می‌دهند.

وی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف تامین نیازهای نیازمندان توسط خیرین و مسئولان استانی به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: در این طرح جمعی از خیرین، مسئولین و مردم با حضور در خانه‌های نیازمندان بخشی از نیازهای این خانواده‌ها را عهده دار می‌شوند.

زلالی به وجود بیش از 11 هزار و 760 دختر در آستانه ازدواج تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: این افراد نیازمند مساعدت خیرین در تأمین جهیزیه هستند تا راهی خانه بخت شوند.

وی با اشاره به جذب بیش از 9 هزار حامی در سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته بیش از 147 مراسم با حمایت از 48 هزار نفر در ایام ماه مبارک رمضان در قالب اطعام، افطاری و غذای گرم به انجام رسید.

وگفت: امسال نیز در تلاش هستیم تا حداقل برای 50 درصد از مددجویان این نهاد سبد غذایی و کالایی توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با یادآوری اینکه نیازمند پنج هزار نفر حامی برای کمک به نیازمندان هستیم، گفت: 2 هزار و 650 یتیم و بیش از شش هزار خانواده نیازمند در استان وجود دارد که نیازمندی‌های آنان مشخص شده و از افراد خیر و نیکوکار برای رفع نیاز این افراد ثبت نام به عمل می‌آید.

زلالی یادآور شد: طبق سنوات گذشته در شب‌های احیا در مقابل مصلاهای استان اردبیل شاهد اجرای طرح محسنین و اکرام ایتام خواهیم بود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها