تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شیراز گفت: بحران آب در شهر شیراز جدی است و منابع موجود جوابگوی نیازها نیست.
تدبیر24:  محمدرضا هاجری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: شیراز همواره در فصل تابستان به واسطه حضور شهروندانی از استان‌های گرم جنوب و شهرهای جنوبی فارس، شاهد افزایش جمعیت و افزایش مصرف آب بوده است.

وی، خواستار ورود جدی و مستمر رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعات، مراکز فرهنگی و هنری و حتی مداحان به این موضوع و ارتقا آگاهی‌های مردم برای بهینه‌سازی مصرف آب شد.

هاجری با بیان اینکه بسیاری از پادگانها در شیراز نه تنها از شهر خارج نشده بلکه در حال ساخت و ساز هستند و بعضی که بر خیابان اصلی قرار دارد، مراکز تجاری احداث کرده‌اند، تصریح کرد: با وجود شعارهای داده شده، خبری از خارج شدن کارخانه‌ها و پادگان‌ها از شیراز نیست.

وی بر لزوم توجه به ثبات مدیریت در شیراز و فارس، تاکید و پرداختن به شایعات را موجب به حاشیه رفتن مسائل اصلی دانست.

هاجری ادامه داد: برگزاری افطاری‌های سیاسی، یارگیری و تبلیغات زودرس انتخاباتی و سهم خواهی سیاسی به مصلحت نیست.

عضو شورای شهر شیراز از شهردار این کلانشهر خواست که با توجه به وجود مشکل در جذب بودجه شهرداری، اولویت را به اجرای طرح‌های عمرانی تاثیرگذار داده و از اجرای طرح‌های فانتزی و آکواریومی پرهیز شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها