تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
تدبیر24:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدید سرزده خود از دو بیمارستان پایتخت در ماه رمضان گفت: پس از بازدید از این بیمارستان‌ها، از شرایط موجود و کمبود تخت این بیمارستان‌ها بسیار خجالت‌زده شدم.

سیدحسن هاشمی شب گذشته در مراسم افطاری جمعی از خیرین و سازمان بهزیستی کشور که در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، ضمن اشاره به بازدید سرزده خود از دو بیمارستان لبافی‌نژاد و شهدای تجریش در ماه رمضان، اظهار کرد: در حال حاضر 30 درصد از اعتبارات عمرانی را به ساخت بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها اختصاص داده‌ایم، اما همچنان با شرایط مطلوب فاصله زیادی داشته و حتی با کشورهای همسایه خود نیز فاصله چشمگیری را داریم. از نظر تعداد تخت و امکانات بیمارستانی با کمبودهای زیادی مواجه هستیم.

وی در رابطه با طرح تحول نظام سلامت نیز عنوان کرد: با اجرای این طرح در وزارت بهداشت، بسیاری از مشکلات شناسایی و حل شده است، زیرا در واقع حل مشکلات مردم دغدغه هر روز و هر شب من و دیگر اعضای هیات وزیران است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان ضمن بیان اینکه کمک خیرین و توجه آنان به مشکلات مردم در دنیای سیاست‌زده امروز باعث افتخار دولت است، گفت: دولت تا جایی که توانسته تلاش کرده و در وزارت رفاه هم اقدامات خوبی برای حل مشکلات مردم صورت گرفته است. شخص رییس جمهوری نیز تاکید بسیار ویژه‌ای بر حل مشکلات مردم دارد و در کنار تاکید ایشان، حل این مسائل، دغدغه روز و شب هیات وزیران نیز است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها