تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

تجمع بازیکنان راه‌آهن مقابل سازمان لیگ

تعدادی از بازیکنان راه‌آهن مقابل سازمان لیگ تجمع کردند.
 تدبیر24حدود یازده نفر از بازیکنان تیم فو‌تبا‌ل راه‌آهن ساعت یازده امروز مقابل سازمان لیگ تجمع کرده‌اند تا نسبت به رای صادره از سوی کمیته‌ استیناف اعتراض کنند. آنها اعتقاد دارند که کمیته‌ استیناف رای عادلانه‌ای صادر نکرده است.

بهادر عبدی، با تایید این خبر اظها‌ر کرد: ما در این‌جا جمع شده ایم تا نسبت به رای صادره از سوی کمیته‌ استیناف اعتراض کنیم. ما برای نگه داشتن راه‌آهن در لیگ برتر از جان و دل مایه گذاشتیم و زحمت کشیده‌ایم و توانستیم نتیجه‌ بازی را در درون زمین رقم بزنیم، ولی متاسفانه در بیرون از زمین کاری کردند که به لیگ یک سقوط کنیم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: درست است که تیم ما، هیات مدیره و تشکیلات و مالک مشخصی ندارد ولی ما بازیکنان برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌ایم و می‌خواهیم حقمان را بگیریم.

برچسب ها: تدبیر24 راه‌آهن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: