تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۴۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

 تدبیر24 :  باوجود تمام سوابق و دستاوردهای تاثیرگذار فیس‌بوک، لوگوی این شبکه اجتماعی همیشه بدون تغییر مانده است اما این شرکت تصمیم گرفته دستی به سر و روی آن بکشد.

تغییرات اعمال شده در لوگوی جدید فیس‌بوک چندان عمده نیستند و صرفا لوگوی قدیمی به شکلی کمتر متمایز نسبت به قبل تایپ شده و مهمترین وجه تمایز، تغییر حرف "a" به "ɑ" است.

فیس بوک

در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشی‌های همراه دارای وضوح کمتر است.

جاش هیگینز از مسوولان فیس بوک می‌گوید: این شرکت تصمیم گرفت لوگوی خود را به‌روزرسانی کند تا حس دوستانه‌تر و ملموس‌تری را به کاربر القا کند.

وی افزود: بسیاری از تغییرات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت ظاهر ساده و آشنای لوگوی قبلی ترجیح داده شد و صرفا تغییرات کمی در آن اعمال شد.

هویت جدید فیسبوک به زودی در سایتهای مختلف این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن‌های آن ظاهر خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، فیس‌بوک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
برا بیشتر ما ایرانیها چه فرقی میکنه لوگوش چجوری باشه وقتی سایتش فیلتره؟!!!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها