تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۴۱۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

همچنان به فرزندان انقلاب اعتماد داریم

از آنجا که حس اعتماد به عملکرد این سربازان برای ما واضح و مبرهن است، مسجل خواهد بود که عدم دستیابی به یک توافق خوب، فقط و فقط به دلیل بی اخلاقی ها و عدم اراده برای حصول توافق توسط طرف های مذاکره کننده بوده و به هیچ عنوان توانایی های طرف ایرانی را زیر سوال نخواهد برد

تدبیر24:محمدمهدی محمدی/مدیرمسئول- فرزندان انقلاب در هر زمانی ثابت کردند که بر مبانی و اصول انقلاب و خطوط قرمز تعیین شده نظام پایبندند و درمقابل زیاده خواهی ها و تعرضات کشورهای مورد مذاکره تمام قد ایستاده اند. اگر حمایت صریح رهبری از تیم مذاکره کننده نبود، بینش و درک دلواپسان تا به اینجا نمی رسید که دست از تخریب بردارند و همانند خیل عظیم ملت به پشتیبانی تیم مذاکره کننده به حمایت برخیزند. با این حال در فضای نه چندان مسکوت مخالفان برنامه های دولت و خوارج، لحظات تاریخی برای کشورمان درحال سپری شدن است. لحظاتی که مصادف با ماه مهمانی خدا و لیالی قدر به اوج خود رسیده است. تیم مذاکره کننده ایرانی به پیشتازی وزیر امور خارجه کشورمان محمدجواد ظریف با پشتوانه حمایت ملی، شرایطی بس دشوار و سختی را می گذراند. حصول توافقی خوب با درنظرگرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها استراتژی رفتاری تیم مذاکره کننده ایرانی است. مسلم است در شرایطی که طرف مقابل قواعد بازی را رعایت نکند و به دنبال عدم دستیابی به توافق باشد، یعنی همان استراتژی سالیان اخیر، نمی توان به توافقی خوب دست یافت.

از آنجا که تلاش ها و سخت کوشی های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بر کسی پوشیده نیست و حس اعتماد به عملکرد این سربازان برای ما واضح و مبرهن است، مسجل خواهد بود که عدم دستیابی به یک توافق خوب، فقط و فقط به دلیل بی اخلاقی ها و عدم اراده برای حصول توافق توسط طرف های مذاکره کننده بوده و به هیچ عنوان توانایی های طرف ایرانی را زیر سوال نخواهد برد.

همانطورکه بارها توسط تیم مذاکره کننده اعلام شده است، ایران ترک کننده میز مذاکره نخواهد بود و تا آخرین زمانی که طرف مقابل عزمی برای مذاکره و حل مسئله پیش رو داشته باشد، طرف ایرانی بر اساس اخلاق غنی ایرانی اسلامی آمادگی مذاکره و دستیابی به تصمیمات منصفانه و عادلانه در این آوردگاه سیاسی را دارد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
2
باید با خرید اجناس داخلی به دولت کمک کنیم.من وشما همت کنیم از گوشی موبایل تا مدادو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
2
موافقم موفق باشید انشاا...
امیر
|
Germany
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
2
پارسال خبری را در مورد آریسا سادات طباطبایی کار کردید تا پدرش بتواند غرامت او را از پزشک خاطی بگیرد،وزیر بهداشت بعد از یک سال از طریق جشن رمضان خواستار پیگیری آن و نشر خبر شده /لطفا شما هم دوباره این خبر را بالا بیاورید.
جمعی از خبرنگاران باشگاه خبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
2
مجبورید اعتماد داشته باشید چون چارۀ دیگری ندارید- مخصوصاً که رفع حل همه مشکلات را به مذاکرات پیوند زده اید
مخاطب شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
1
آقای محمدی از سایت شما هم تعریف داشتم هم انتقاد
انتقاد میکنم چون خود شما برای منتقدین ارزش قائلید و قسمتی را برای ابراز وجودشان قرار دادین . انتقادم این است که برخی اخبار شما آنی و بروز نیست.
ما تعریف می کنم از اینکه رویکردتان بسیار نزدیک به اعتدال است. تحلیل های به موقعی از اساتید میگذارید و موضع گیری های منطقی دارین. درضمن باور نمیشد که نقطه اثرگذاری خوبی هم داشته باشین که بعده ها متوجه شدم بسیاری از اتفاقاتی که میوفته قبلش شما یا خبرش رو میدین یا درباره ش مطلبی می نویسید. ممنون از سایتتون
مخاطب شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
0
راستی این رو هم بگم که نظرات مخالفان رو خوب منشتر میکنید و این خیلی خوب است. باز هم ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
الان یکی جواب منو بده این دولت بعد از هسته ای میخواد چی رو بامبول کنه ؟؟
نظر شما: