تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
 تدبیر24: دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی چندی پیش مهمان سرای احسان بود. حضور وی در میان بیماران با ضیافت افطاری همراه بود. به گزارش خبرنگار تدبیر24 دکتر هاشمی طی یادداشتی که در سایت شخصی اش منتشر کرده است درباره حضورش در سرای احسان اینگونه می نویسد :

در ماه بندگی و احسان خدا فرصتی فراهم شد تا به بهانه نشستن بر سر سفره افطار انسان‌هایی خاص که به هر دلیل لباس عافیت به تن ندارند، با تنی چند از همکاران، راهی سرای احسان شویم.
محلی برای نگهداری بیماران اعصاب و روان، بیمارانی با شرایط خاص که نیازمند نگهداری و مراقبت ویژه هستند، از اختلالات گوناگون رنج می‌برند و تیم مراقبت و درمان آنان در آسایشگاه، زحمتی فراوان را متحمل می‌شوند.
خادمین سرای احسان اغلب افرادی هستند که برای خدمت به آنان که جامعه فراموش‌شان کرده با خدای خود عهده بسته‌اند.
درمان بیماران روانی مزمن اما به خاطر طولانی بودن بیماری و کاهش عملکرد بیماران، باید به صورت همکاری بین کادر درمانی و خانواده انجام شود و در صورت وجود مراکز مناسب و خانواده موثر، بسیاری از این بیماران می‌توانند حداقل‌های خودکفایی را دارا شده و به جامعه بازگردند.
مدیران و مددکاران سرای احسان در زمینه نگهداری این بیماران گام‌های موثری برداشته‌اند و به رغم بسیاری از کمبودها تلاش کرده‌اند از رنج این بیماران کم کنند؛ اما همچنان برای ادامه فعالیت، نیازمند افزایش و به روز شدن امکانات، آموزش بیشتر حرفه‌ای پرسنل و... هستند.
در ایران، کشوری که جای جایش مزین به نام مولای متقیان، حضرت علی(ع) است و همه آرزو دارند مرام و منش آن بزرگوار در همه ابعاد زندگی جاری باشد، این انتظار وجود دارد که حکومت و مردم، در یاری رساندن به نیازمندان و بر طرف ساختن مشکلات افراد نقش موثرتری ایفا کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها