تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
مالک ملوان با بیان اینکه با علی دایی برای سرمربیگری ملوان به توافق نرسیده اند اظهار کرد: تا بعدازظهر فردا مذاکراتمان را با امیر قلعه نویی آغاز می کنیم و اگر او هم نشد فردا سرمربی قطعی ملوان مشخص می شود.
  تدبیر24:  داریوش بهشتی درباره نتیجه مذاکره با علی دایی برای قبول سرمربی گری ملوان در لیگ پانزدهم گفت: پس از چند بار گفتگو با علی دایی برای قبول این سمت با این مربی به توافق نرسیدیم. تمام این مذاکرات در تهران و در حضور نماینده تام الاختیار وی برگزار شد. تمام تلاشمان را کرده بودیم که او را به انزلی بیاوریم اما قسمت نبود که او هدایت ملوان را بر عهده بگیرد.

مالک ملوان در پاسخ به این سوال که او بعد از دایی چه کسی را برای هدایت ملوان در نظر دارد تاکید کرد: به هواداران قول داده ام تا بعداز ظهر فردا قطعا سرمربی را معرفی کنم. در حال حاضر به سراغ امیر قلعه نویی رفته ایم و او را متقاعد خواهم کرد که هدایت ملوان را بر عهده بگیرد. اگر با قلعه نویی هم به توافق نرسیدیم، تا بعدازظهر شخص دیگری روی نیمکت ملوان می نشیند.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمان برای ملوان بسیار کم است و مجبور هستیم که سرمربی ملوان را تا فردا مشخص کنیم. اردوی تیممان هم قطعی شده و فقط منتظر مربی هستیم.

داریوش بهشتی قبل از به دست آوردن مالکیت ملوان به هواداران این تیم قول آوردن علی دایی به نیمکت ملوان را داده بود اما پس از چندین بار مذاکره دایی هدایت این تیم انزلی چی را بر عهده نگرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها