تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

کودکانی که ساعت‌ها مات و مبهوت چیزی می‌شوند!

 تدبیر24  : یک دکترای مشاوره روانشناسی با تاکید بر اینکه اوتیسم جزو عقب ماندگی‌های ذهنی به حساب می‌آید و درمان ندارد، گفت: درمانهای موجود درمان‌های رفتاری هستند و شیوه برخورد درست با این کودکان را به خانواده‌ها می‌آموزند.

مریم رئوفی  مرز تشخیص کودکان سالم و اوتیسمی را درخودماندگی کودکان اوتیسمی دانست و گفت: کودکان اوتیسمی دچار نوعی عقب ماندگی‌های ذهنی هستند.

این دکترای مشاوره روانشناسی با مهم دانستن تشخیص به موقع اختلالات اوتیسمی، گفت: خانواده‌ها با تشخیص به موقع اوتیسم در کودکان خود می‌توانند کمک‌های زیادی را به آن‌ها بکنند و مهارت‌های زندگی را به آنان بیاموزند.

رئوفی مشکل اصلی کودکان اوتیسمی را در برقراری ارتباط دانست و گفت: کودکان اوتیسمی معمولاً ساعت‌ها مات و مبهوت چیزی می‌شوند. به عنوان مثال ساعت‌ها به چرخش لباسشویی خیره می‌شوند و یا مدام با یک شیء بازی می‌کنند و یا مدام دستهایشان را تکان می‌دهند.

وی با بیان اینکه کودکان اوتیسمی اغلب از نظر رشد زبانی و ارتباطی با مشکل مواجهند، گفت: این کودکان معمولا در تکلم مشکل دارند.

رئوفی با بیان اینکه تا سنین چهار سالگی دوران حساس رشدی در کودکان به حساب می‌آید، گفت: کودکان اوتیسمی در دوران حساس رشد دچار اختلالاتی در رشد زبانی، تفکر، مهارت و... می‌شوند.

وی با بیان اینکه تشخیص کودکان اوتیسمی تا یک سالگی مشکل است، گفت: وجود رفتارهایی مثل نپذیرفتن آغوش مادر، بی تفاوتی و بی انگیزگی و نداشتن تماس چشمی را می‌توان از علائم اولیه اوتیسم در کودکان عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اوتیسم به دوران بزرگسالی فرد منتقل می شود، گفت: کودکان اوتیسمی در برقراری ارتباط با اطرافیان خود با مشکل مواجه می‌شوند و توان برقراری ارتباط با دیگران را ندارند.

وی افزود: کودکان اوتیسمی در صورت عدم رسیدگی به آنها بزرگسالانی درخودمانده و عقب مانده بار خواهند آمد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: