تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
مردم در انتخاب خود دقت کنند؛
در حالیکه در چند روز گذشته طوفان و نیز قطع شدن ناگهانی بنزین در برخی از نقاط کشور در صدر اخبار رسانه ها بود ،نمایندگان مردم در خانه ملت از این دست اخبار اظهار بی اطلاعی کرده و بعضا درگیر موضوعات به مراتب مهمتر از جان و مال مردم هستند!

به گزارش نفت ما ،   پس از آنکه مسافران در جاده های کشور به دلیل عدم اطلاع رسانی وزارت نفت در خصوص مشکلات نرم افزاری ساعت ها گرمای تابستانی را به جان خریدند بر آن شدیم تا از کمیسیون تخصصی انرژی علت این موضوع را جویا شویم که متاسفانه یا خوشبختانه هیچ یک از اعضا اطلاعی از این عیدی شیرین وزارت نفت به مردم مانند سایر اخبار این وزارت خانه نداشتند!

البته خبرنگار " نفت ما " به کمیسیون انرژی اکتفا نکرد و تماس های پی در پی با اعضای کمیسیون اجتماعی که شاید بیشترین درگیری را با زندگی مردم دارد برقرار که متاسفانه جوابی مشابه با اعضای کمیسیون انرژی دریافت کرد.

خوشبختانه علی رغم ممنوعیت استفاده از تلفن های هوشمند در بین مقامات دولتی، اما اکثر نمایندگان مجلس از امکانات شبکه های اجتماعی بی نصیب نیستند و به راحتی می توانند اخبار جدی را به مدد ذوق بالای ایرانیان به لحن طنزآمیز  نیز  پیگیری کنند.

اینکه یک نماینده مجلس اطلاعی نداشته باشد در ایام تعطیلات باک بنزین مسافران  ساعت ها تشنه بنزین بوده از چند فرضیه خارج نیست. اول آنکه اصلا در این ایام به مسافرت نرفته باشد و یا اگر هم رفته باشد با وسیله ای بوده که به بنزین نیازی نداشته است و یا اینکه مصلحت هایی در پی این بی خبری وجود دارد! و یا اینکه نمایندگان محترم مردم، زودتر از انتخابات پایان سال درگیر و مشغول به فعالیت در حوزه استحفاظی خود شدند که خبر از اینگونه وقایع ندارند.

به هر روی یکی از مواردی که مردم خواستار آن هستند پاسخگویی مسئولان به اتفاقاتی است که بدون اطلاع رسانی به دست آن ها می رسد و این مهم باید توسط نمایندگان شان در خانه ای که نام خانه ملت را یدک می کشد پیگیری شود نه آنکه نمایندگان مجلس خود  جزو آخرین افرادی باشند که از این گونه اخبار با خبر می شوند  .

منبع : نفت ما

برچسب ها: تدبیر24 ، قطع بنزین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها