تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۴۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

پارسا پیروزفر هم به آمریکا رفت!

پارسا پیروزفر به زودی نمایش «ماتریوشکا» بر اساس داستانهایی از آنتوان چخوف در جنوب کالیفرنیا، تورنتو و مونترال به روی صحنه می‌برد.
تدبیر24  :  پارسا پیروزفر به زودی نمایش «ماتریوشکا» بر اساس داستانهایی از آنتوان چخوف در جنوب کالیفرنیا، تورنتو و مونترال به روی صحنه می‌برد.
 
پارسا پیروزفر بازیگر موفق سینما تا کنون کارگردانی 4 اثر نمایشی را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده است وی در سال 93 با نمایش «بر پهنه دریا» نوشته اسلاومیر  مروژک و با بازی سیاوش چراغی‌پور  و هوتن شکیبا، در سال 92 با نمایش«سنگ‌ها در جیب‌هایشان» نوشته مری جونز نویسنده ایرلندی با نقش‌آفرینی رضا بهبودی، به عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش «گلن‌گری گلن راس» نوشته دیوید ممت و سال 80 با نمایش«هنر» به نویسندگی یاسمینا رضا علاوه بر بازیگر در جایگاه کارگردان نیز با آثارش بر صحنه‌های تئاتر ایران خوش درخشید.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
حیف از خروج مغزها هنرمندا و تاجران و... حتی معلمان به خارج از کشور بخصوص سفر اونها به غرب
نظر شما: