تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

رویای پولدار شدن دو جوان ایرانی!

فیلم سینمایی «متولد 65» آماده نمایش عمومی شد.
 تدبیر24:فیلم سینمایی «متولد 65» آماده نمایش عمومی شد.
 
فیلم سینمایی  «متولد 65» محصول جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی عسگرپور، با اتمام آخرین مراحل فنی تولید آماده نمایش عمومی شد.
 
این فیلم سینمایی داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی رو به رو می‌شوند...
 
احسان امانی، مریم سعادت، پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده از جمله بازیگران فیلم «متولد ۶۵» هستند که اولین ساخته‌ی بلند مجید توکلی محسوب می‌شود.
 
عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان: مجید توکلی/ نویسنده: جمیله دارالشفایی/ فیلمبردار: مسعود سلامی/ صدابردار: سمیه بجنوردی/ صداگذار: محمد کشفی/ موسیقی: پالیز شاه‌محمدی/ تدوین: سپیده عبدالوهاب/ چهره‌پرداز: مهرداد میرکیانی/ طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد/ مدیر تولید: محمدرضا منصوری/ مدیر تدارکات: حمید حاجی‌زاده/ منشی صحنه: ندا آصف/ عکاس: مهدی دلخواسته/ دستیار کارگردان: جواد حسینی/ تهیه‌کننده: محمد‌مهدی عسگرپور/ تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
 
مجید توکلی تاکنون فیلم تلویزیونی «زیگ زاگ»، فیلم‌های مستند «سلطان» و «سرو ساعی» و فیلم‌های کوتاه «دوئل»، «پیتوک» را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: