تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۵۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
 تدبیر24:  اسب نژاد آخال تکه ترکمن نه تنها زیبا و خیره کننده است، بلکه در سرعت و استقامت نیز بی نظیر است. تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای؛ ترکمنستان، روسیه، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی شناخته شده است.

اسب هایی  که نه تنها در نوع رنگ ، بلکه بسیار پر جنب و جوش و  اندامی قوی، سخت و هوشی فوق العاده در همکاری با سوار را دارند.آخال تک از گران ترین و قدیمی ترین نژادهای اسب نیز به حساب می آید. گفته می شود این اسب باقی مانده از نژاد اسب های دوران فراعنه در آسیای مرکزی، یعنی حدود 2000 سال پیش است.

آخال تک اسبی طلایی متالیک و چشم نواز و بسیار زیبا است. گفته می شود این اسب گران ترین اسب دنیا به ارزش 2.5 میلیون دلار امریکا است که در اختیار یک خانم میلیاردر امریکایی است.این اسب رنگی شبیه گوزن طلایی و درخششی شبیه فلز دارد. از سایر مشخصات ظاهری این اسب می توان گفت که؛ بلند بالا، پوشش موی صاف به رنگ طلایی متالیک، چشمانی بادامی شکل روشن، عضلات شانه ای به سمت بالا ،عقب و بسیار قوی، قفسه سینه دارای فرو رفتگی قوی و زیبا، پاهای کشیده و باریک مناسب برای دو و پرش با مانع، یال و دم نازک و خوش فرم، چربی بدن بسیار اندک و سرتاسر بدن همانگونه که مشاهده می کنید، عضلانی است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها