تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

پاسخگویی وزیر دادگستری در کمیسیون قضایی مجلس

وزیر دادگستری با حضور در جلسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس به سوال موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد پاسخ می‌دهد.
  تدبیر24: بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ثبت اختراعات طرح‌های صنعتی و علائم تجاری، بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و بررسی طرح استفساریه تبصره 6 قانون نحوه تقویم ابنیه املاک و اراضی مورد نیاز شهرداری‌های نیز در دستور کار کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار دارد.

کارگروه تخصصی حقوق جزا به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی، کارگروه تخصصی حقوق خصوصی به بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان و کارگروه تخصصی حقوق عمومی به بررسی لایحه تشکیل واحد پلیس قضایی می‌پردازند.

گزارش رئیس سازمان حج و زیارت در کمیسیون فرهنگی
رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین اقدامات و تمهیدات برای برگزاری حج تمتع سال جاری در کمیسیون فرهنگی مجلس گزارش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بحث و بررسی درباره توسعه کمی و کیفی تولید و تأمین کاغذ در کشور با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و معدن، امور اقتصادی و دارایی و آموزش و پرورش و همچنین مدیران کارخانجات بزرگ تولیدی کاغذ در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کمیسیون فرهنگی انجام می‌شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: