تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

اقداماتی که در هنگام شکستگی بینی باید انجام داد

شکستگی بینی به تنهایی یا توام با سایر شکستگی‌های صورت و جمجمه‌ ایجاد می‌شود.
 تدبیر24: دکتر حسنانی متخصص گوش و حلق و بینی  گفت: در ضربات خفیف فقط جابجایی استخوان اتفاق می‌افتد ولی در ضربات شدید، علاوه بر جابجایی، شکستگی و حتی جابجایی در تیغه‌ی وسط بینی به طور توام‌ نیز رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در شکستگی ساده اقدام اولیه‌ای که لازم است انجام دهید کمپرس سرد با کیسه‌ی یخ است زیرا خونریزی و تورم را محدود کرده و تا رسیدن پزشک فرد را از خونریزی زیاد نجات می‌دهد .

وی در خصوص داروهای ضد انعقاد هم گفت: اگر از داروهایی مثل آسپرین و وارفارین استفاده می‌شود، بهتر است داروی خود را نظر پزشک معالج قطع کنید.

وی درباره عمل بینی نیز گفت: معمولا بعد از جا انداختن شکستگی بینی حدود یک هفته گچ یا اسپیلنت محافظت، روی بینی قرار داده می‌شود و باید از حرکات شدید حین خنده و گریه پرهیز شود و از خوردن غذاهای که احتیاج به جویدن طولانی دارد جلوگیری به عمل بیاید.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: