تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
متاسفانه آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب و متحدانشان برای تحقق اهداف و برنامه های خود در منطقه با ساختن و پرداختن به گروههای خشونت طلب، جنایتکار و مزدور، در این پروژه ویرانگر موفق شدند
تدبیر24:مهدی آیتی - حدود 50 سال پیش، سالهایی که اعراب در یک جبهه متحد بر علیه رژیم صهیونیستی اسراییل و آمریکا، شیرهای نفت را بستند و برای مدت کوتاهی بحران انرژی را در غرب بوجود آوردند زنگ خطر خاورمیانه متحد برای غرب به صدا درآمد!

غربی ها و بویژه آمریکا و اسراییل در 50 سال گذشته همواره نقشه جدید خاورمیانه را در سر داشته و در حال پختن آشی برای ملتهای مظلوم این منطقه بودند.
امروز آمریکا و متحدانش بخوبی نقشه راه خاورمیانه را تهیه و اجرا کرده و در همين راستا منطقه را به خاک و خون کشانده اند.
خاورمیانه از چند نظر برای غرب اهمیت دارد:

1- موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیکی (سوق الجیشی)
2- وفور منبع انرژی ارزان قیمت نفت
3- بازار وسیع مصرف کالاهای غربی و آمریکایی
4- استقرار و استحکام کشور جعلی اسراییل و رژیم غیرقانونی و نژادپرست صهیونیزم در منطقه
آمریکا و غرب در طول 50 سال گذشته برای 50 سال آینده خاورمیانه نقشه راه کشیدند و حاصل آن امروز نمایان و آشکار شده است. برنامه های اساسی و اصلی غرب برای خاورمیانه عبارتند از:

1- خرید نفت خام ارزان خاورمیانه تا آخرین قطره و انتقال آن به چاههای مصنوعی و منابع ذخیره در کشورهای خودشان.
2- فروش عظیم و متنوع کالاهای تولیدی و سلاح به ملتهای محروم و مظلوم منطقه و بازگشت دلارهای نفتی به بانکهای غربی و آمریکا.
3- طرح فروپاشی و تجزیه کشورهای خاورمیانه با شعارهای حقوق بشر، دموکراسی، قومیت گرایی و جنگهای مذهبی و فرقه ای.
4- تهاجم فرهنگی به کشورهای اسلامی و القا اسلام هراسی به مردم جهان.
5- ایجاد جنگهای داخلی و منطقه ای و مسلمان کشی به نفع رژیم صهیونیستی.
6- نابودی و ویرانی زیرساختها و زیربناهای کشورهای اسلامی که همه در طول یک قرن گذشته از پول نفت ساخته شده بود و در آینده ناچار می بایستی تمام این تاسیسات و تجهیزات نابود شده از پول نفت و حق ملت مظلوم منطقه دوباره بازسازی و نوسازی شود.
7- گسترش جنگهای بی نتیجه و بی فایده طولانی در منطقه در جهت نسل کشی مسلمانان و غلبه نژادی و دینی غربی (یهودی - مسيحی).
8- تشدید تضادهای تاریخی و جغرافیایی در بین ملتها و کشورهای منطقه و ایجاد ناآرامی و ناامنی مداوم در منطقه.
9- حذف قدرت یکپارچه جهان اسلام و جلوگیری از بوجود آمدن اتحادیه کشورهای اسلامی بعنوان یکی از ابرقدرتهای بزرگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جهان.
10- دامن زدن به اختلافات کهنه و بی اساس ناشی از تفکرات دوران جاهلیت و اشرافیت حکومتهای مستبد ظالم حکام نامشروع منطقه بر علیه ملتهای مظلوم و محروم در فضای عمیق اختلافات طبقاتی.

نتیجه آنکه آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب و متحدانشان برای تحقق اهداف و برنامه های خود در منطقه به ساختن و پرداختن گروههای خشونت طلب، جنایتکار و مزدوری مثل القاعده، طالبان، بوكوحرام، داعش و غیره مبادرت نمودند و متاسفانه در این پروژه ویرانگر موفق هم شدند!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها