تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

وقتی معارض به خادم میراث تبدیل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز گفت: زیرساخت‌های گردشگری در محوطه باستانی تپه ازبکی ایجاد می‌شود.
 تدبیر24 : عبدالناصر میرچی  اظهار کرد: تپه ازبکی بیش از 10 سال درتصرف مالکی خصوصی بود.

وی خاطرنشان کرد: درسال‌های گذشته مسئولان میراث فرهنگی بارها و بارها برای تعیین تکلیف این تپه با مالک خصوصی مذاکره کردند ولی این مذاکرات نتیجه امیدوارکننده‌ای نداشت.

میرچی افزود: تپه ازبکی میراث مردمان این سرزمین و سند تاریخی فرهنگ و تمدن چندین هزارساله ایران است بنابراین باید به جهانیان معرفی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه هفته گذشته با توافقات صورت گرفته 12 هکتار از این محوطه باستانی از سوی مالک خصوصی به میراث فرهنگی اهدا شد.

وی گفت: بدون اغراق باید گفت که طی سال‌های گذشته معارض وظیفه نگهداری از این محوطه را به خوبی انجام داده وکمترین آسیب به این میراث تاریخی وارد شده است.

میرچی اضافه کرد: با بررسی وضعیت بودجه و اعتباری سال‌های گذشته میراث فرهنگی، به طور قطع می‌توان گفت اگر این تپه قبل ازاین به میراث واگذار شده بود آسیب زیادی می‌دید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز یادآورشد: مذاکرات صورت گرفته با مالک خصوصی این تپه بسیار رضایت بخش بود و نشان داد که با تعامل می شود معارض میراث را به خادم میراث تبدیل کرد.

وی ابراز کرد: باید شرایطی ایجاد شود که با کمک بخش خصوصی از جمله مالک قدیمی این تپه زمینه حضور گردشگران در این محوطه تاریخی و معرفی این تپه به مردم فراهم شود.

این مسئول گفت: درحال حاضر زیرساخت‌های حضور گردشگران درمحوطه تاریخی ازبکی وجود ندارد و باید زمینه سرمایه گذاری برای ساخت هتل، مرکز اقامتی ، استراحتگاه و ... دراین محوطه فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: