تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

دار زدن دانش آموز به دست معلم + عکس

تدبیر24یک معلم مدرسه ابتدایی در بلژیک متهم است که دانش آموزش را که تنها 5 سال سن دارد از گردن بر دار آویخته است. این دانش آموز مسلمان به دلیل اینکه از ایستادن در صف خودداری می کرد مورد تنبیه معلم خود قرار گرفته است.
 
ماجرای این دانش آموز زمانی رسانه ای شد که مادر این پسربچه تصاویر او را در فیس بوک منتشر کرد. تصاویری که به وضوح نشان از شکنجه شدید کودک دارد و به همین دلیل نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرد. مادر این کودک اعلام کرد که فرزندش تنها به دلیل اینکه مسلمان است اینگونه مورد شکنجه قرار گرفته است و امکان داشت که جان خود را نیز از دست بدهد.
 
مادر دانش آموز مسلمان اظهار داشت که هر کاری بتواند انجام می دهد تا معلمی که اینکار را کرده از کار اخراج شود. در همین زمینه تعدادی از مادران دیگر دانش آموزان نیز با تظاهراتی خواستار برخورد جدی با معلم خاطی شدند.
 

 
حدود ششصد هزار نفر از جمعیت 11 میلیونی بلژیک را مسلمانان تشکیل می دهند و بنابر گزارش پلیس بلژیک، در ماه های اخیر حملات نژاد پرستانه علیه مسلمانان این کشور افزایش قابل توجهی یافته است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: