تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
به قلم مدیرمسئول :

خودروسازان از هول حلیم در دیگ نیوفتند!

متقاضیانی که سالهاست از کیفیت خودرو های ساخت داخل ناراضی بوده اند، در اقدامی جالب با سرعت هر چه تمام، منابع در نظر گرفته شده را استفاده کرده و با ثبت نام و خرید خودرو بار دیگر لطف بزرگی در حق غول های صنعتی کشور کردند.
تدبیر24 :محمدمهدی محمدی/مدیرمسئول - سالهای متمادی است که کیفیت خودرو های داخلی یکی از بحث های روزمره جامعه بوده است و مقایسه کیفیت خودرو های خارجی با ساخت داخل انقدر مدیران و طرفداران داخلی اش را برآشفته می کرد که گویی گناهی کبیره مرتکب شده ایم و قیاسی بی پایه است! حال آنکه به مدد حمایت های دولت های گذشته از این صنعت و استفاده از شرایط تحریم، تا جای ممکن شرایط را برای پیشرفت خودروسازان ایجاد کرده بود و شعار " ایرانی، کالای ایرانی بخر " را فالواقع محقق کرده یود!

اما همانند بسیاری از معضلات کشور که مسئولینش در صدد پاسکاری خطاهای خود هستند و به دنبال دیوار کوتاهی می گردند تا مشکل را به آن نسبت دهند، خودرو سازی نیز دچار این روش مدیریتی شد تا دود عدم مدیریت صحیح همچنان به چشم مردم خاضع، فروتن و قانع کشورمان برود.

سالهاست که این صنعت عریض و طویل با ارتزاق از دولت نفس نفس می زند تا شاید مانع بیکاری میلیونی شاغلین این عرصه شود. پس از انباشت زیان سوء مدیریت های مدیران گذشته و رسیدن کارد به استخوان، بسته حمایتی از خودروسازان داخلی تصویب و مقرر گردید به میزان 110 هزار خودرو، تسهیلات خرید خودرو در اختیار مردم قرار گیرد تا شاید بتوان مدتی مانع بهانه های مدیران بی تدبیر شد و خدمتی به مردم کرد.

در شرایطی که دولت یازدهم در فشار های اقتصادی از دولت قبل به سر می برد و با ارثیه وحشتناک آن هنوز هم دست و پنجه نرم میکند، مبلغی در حدود 3200 میلیارد تومان در جیب خودرو ساز داخلی ریخته شده است.
متقاضیانی که سالهاست از کیفیت خودرو های ساخت داخل ناراضی بوده اند، در اقدامی جالب با سرعت هر چه تمام، منابع در نظر گرفته شده را استفاده کرده و با ثبت نام و خرید خودرو بار دیگر لطف بزرگی در حق غول های صنعتی کشور کردند.

حال اینجا نوبت به انجام وظیفه خودروسازان است. وظیفه ای که در این سالها بخوبی آنرا انجام نداده اند و هربار در مقابل هر انتقادی در زمینه سوء مدیریت خود در کیفیت و تنظیم بازار توجیهی روانه مردم کرده اند. منتظریم ببینیم تا این مدیران چگونه با آخرین بسته حمایتی دولت تدبیر و امید، رفتار خواهند کرد. آیا بازهم شرمنده مردم خواهند شد؟ آیا به تعهداتشان عمل خواهند کرد؟ آیا بازهم به بهانه هایی مردم را سرکار خواهند گذاشت؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: