تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

مثل ایران قربانی تحریم شدیم

تدبیر24 :کریستوف کمار عضو هیات مدیره گروه پژو سیتروئن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ و در پاسخ به این پرسش که موضوع درخواست غرامت در زمان تحریم‌ها چه بوده است؟ اظهار داشت : هیچ درخواست غرامتی مطرح نبوده و داستان خیلی ساده است . پژو مجبور به قطع روابط تجاری خود را با ایران شد آن هم تنها به یک دلیل ارتباط ما با جنرال موتور در سال ۲۰۱۲.

وی ادامه داد: با آمدن جنرال موتورز تحریم ها علیه ایران به نوعی به ما تحمیل شد.

کمار تصریح کرد: در داخل شرکت ما افراد آمریکایی حضور داشتند و ما به اجبار باید مانند آنها رفتار می کردیم و باید گفت ما نیز قربانی همین تحریم ها شدیم همانند ایرانیها .

وی تصریح کرد: البته در آن زمان همه مجبور بودند به خاطر تحریم ها روابط خود با ایران را محدود کنند اما مسئله ما این بود که ۳۵ درصد بازار ایران در دست پژو بود و باعث بوجود آمدن یک شوک برای شرکت ما شد.

عضو هیات مدیره گروه پژو سیتروئن خاطر نشان کرد : اگر ما حجم کار کمتری در ایران داشتیم شاید مانند دیگران تاثیری در کار ما ایجاد نمی شد .

وی گفت: اما از زمانی که ما روابط خود را با شرکای خود در ایران آغاز کردیم و دور میز مذاکرات نشستیم به ما گفتند که شما رفتید و این موضوع هم تبعاتی برای ما داشت اما ما باید در آن زمان چه می کردیم ؟

کمار ادامه داد: ما از سمت پژو هرگز چیزی از سمت ایران مطالبه نکرده ایم این موضوع را من به شرکای دیگرمان هم گفته‌ام .

وی افزود: در حال حاضر بهترین راه این است تا همکاری های خود را در جهت استفاده از تکنولوژی های جدید گسترش دهیم و یشنهادات جدید خود را مطرح کنیم هر چند تا به حال ما نخواسته ایم در این زمینه مصاحبه ای داشته باشیم و در واقع دو مصاحبه در ایران در این زمنیه تا به حال منتشر شده است.

کمار تصریح کرد: ما تاکنون در بازار ایران بدون هیچ جسارتی حضور داشته‌ایم و هدف ما تنها جلب رضایت مشتریان بوده است.

وی گفت: اما سفر شما در مورد ( د - اس ) بوده و هنوز سوالاتی وجود دارد و بحث‌ها تمام نشده و توافقاتی نیز حاصل نشده و تنها توافق با گروه آرین موتورز برای توزیع این محصولات بوده است.

عضو هیات مدیره گروه پژو سیتروئن در مورد استفاده از قطعات چینی در محصولات پژو در ایران نیز گفت: این موضوع باعث خوشحالی ما نشد اما زمانی که ارسال قطعات خود را به ایران قطع کردیم این اجازه را دادیم تا این کار انجام شود.

وی افزود: هر چند این کار می توانست صنعت خودرو در ایران را به خطر بیاندازد اما در آن زمان گفتیم هر کاری صلاح است بکنید.

کمار تصریح کرد: از یک سال و نیم پیش نیز مذاکرات خود با شرکای خود را برای ارسال قطعه به ایران آغاز کرده ایم اما جواب آنها نه بوده است.

وی گفت: آنها معتقدند تا زمانی که روابط برای آینده کاملا شفاف نباشد نمی توان کاری کرد. اما ما به دنبال آن هستیم تا کارشناسانی بفرستیم برای افزایش کیفیت پژو در ایران .

وی افزود: با آنچه که ما پیشنهاد کردیم پس از توافقاات مسلما وضعیت پژو در ایران بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ توافق همکاری ایران با شرکت ( د- اس ) فرانسه به امضاء رسیده و اوایل بهمن ماه نمایندگی این شرکت در ایران راه اندازی خواهد شد.

این برند از زیرمجموعه گروه پژو سیتروئن است و از محصولات لوکس فرانسه به شمار می رود که در دو کشور فرانسه و چین تولید خواهد شد.

از سال ۲۰۱۶ کمتر از هزار دستگاه از محصولات این شرکت که شامل محصولات ( د- اس) در ۴ مدل دی – اس ۵ اس ال , دی اس ۶ , کراس بک دی – اس ۴ و دی – اس ۴ روانه بازار ایران می شوند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: