تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
آیت الله دکتر قمی:

جامعه ایثارگری خط مقدم انتخابات در کشور است

حضرت امام خمینی (ره) بر اصل حضور مردم در صحنه انتخابات تأکید ویژه ای داشته اند و معتقد بودند که سرنوشت مردم باید توسط خود مردم مشخص شود.
تدبیر24 :حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در جمع تعدادی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت:خط مقدم انتخابات در کشور ما جامعه ایثارگری است و ایثارگران در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در تمامی عرصه های تأثیرگذار نظام حضوری فعال دارند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 دکتر قمی با اشاره به انتخابات اسفند ماه و اهمیت حضور مردم در این انتخابات گفت: در قانون اساسی علاوه بر اصول دین بر اصل ششمی به نام تکریم مردم تأکید ویژه ای شده است و انتخابات در کشور به معنای احترام گذاشتن به مردم است که در تعیین سرنوشت خودشان شریک باشند.

عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری افزود: حضرت امام خمینی (ره) بر اصل حضور مردم در صحنه انتخابات تأکید ویژه ای داشته اند و معتقد بودند که سرنوشت مردم باید توسط خود مردم مشخص شود.

وی تصریح کرد: مجلس خبرگان مجلس لحظه هاست و باید در لحظه های حساس تصمیم حیاتی بگیرد و بعد از ارتحال حضرت امام راحل (ره) این تصمیم گیری صورت پذیرفت و مجلس خبرگان در حساس ترین لحظات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را انتخاب کردند که امروز همه به وجود ایشان افتخار می کنیم.

دکتر محسن قمی افزود: مجلس خبرگان در رأس اهرم قدرت است و هیچ نهادی بر آن نظارت ندارد لذا باید کسانی برای حضور در این مجلس انتخاب شوند که از لحاظ فقاهت و اسلام شناسی برجسته بوده و بصیرت و آشنائی کامل به مسائل سیاسی ملی و بین المللی داشته باشند و علاوه بر آن تهدید پذیر و تطمیع پذیر نباشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: