تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
تدبیر24 :محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با سایت رویداد 24 درباره اینکه چند جریان سیاسی از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس دهم لیست ارائه خواهند داد گفت: گروههای سیاسی در هرکشور با گرایش های مختلف ضریب نفوذی را مختص به خود در جامعه دارند لذا اگرهدف از انتخابات برای گروههای سیاسی برنده شدن درانتخابات است که هست ضریب نفوذ جریانات سیاسی این تئوری را پشتیبانی می کند که تشکل های سیاسی در هر جبهه ای با یک لیست وارد عمل شوند.

وی افزود: در انتخابات پیشرو مجلس بدون شک اگر جریانات سیاسی اعم از اصلاح طلب،اصولگرا واعتدالی با لیست های متعدد به خصوص از حوزه انتخابیه تهران وارد عمل شوند آرای خود را تقسیم کرده وپیروزی نصیب هیچ جریان سیاسی نخواهد شد لذا حرکت براساس یک برنامه مشخص و معین از سوی همه جریانات سیاسی لازم است تا بتوانند به عنوان جریان پیروز در انتخابات تعیین شوند.

هاشمی تصریح کرد: در دوراول انتخابات مجلس به طورحتم هر جریان سیاسی باید با یک روند مشخص و سازوکاری با محوریت وحدت اقدامات لازم را انجام دهد زیرا ارائه لیست های متعدد از سوی برخی جریانات سیاسی مانند اصولگرا شکست آنها در انتخابات را تضمین خواهد کرد.
وی تاکید کرد: جریان اصلاحات و اعتدالی نیز به عنوان دیگر تشکل های مهم سیاسی کشور در انتخابات پیشرو باید در قالب لیست های جداگانه وارد عرصه انتخابات شوند زیرا اتخاذ این شیوه شانس پیروزی آنها را در دوراول و به خصوص دور دوم انتخابات را افزایش خواهد داد و زمینه برای جذب مشارکت مردم به بهترین شکل ممکن فراهم می کند.

وی درباره احتمال حضور نام علی لاریجانی در لیست اصلاح طلبان و جریان اعتدالی در انتخابات مجلس دهم گفت: با توجه به اینکه وی یک فرد اصولگرا است و همواره بر این موضوع تاکید داشته داست پیش بینی این موضوع و اینکه لاریجانی تمایلی برای حضور در لیست اصلاح طلبان و جریان اعتدالی داشته باشد مشکل است لذا باید تا زمان ارائه لیست از سوی جریانات سیاسی و همچنین نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات منتظر ماند.

هاشمی خطاب به سایت رویداد24 تصریح کرد: در حوزه اطلاع رسانی یک اصول مشخصی حاکم است که امانت داری،دقت و انتخاب مطالب بر پایه درست از مشخصات اصلی آنها محسوب می شود که امیدوارم این روند در سایت شما که رویداد اعتدال را انتخاب کرده است رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد:دقت،امانتداری و سرعت از اصول اولیه در هر فعالیت رسانه ای است تا بستر برای کسب اعتماد مردم فراهم شود از این رو قرار گرفتن این اصولی در دستور کاری سایت رویداد 24 به طورحتم زمینه را برای موفقیت این رسانه فراهم خواهد کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، رویداد24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها