تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶
طیف حامیان علی لاریجانی رئیس مجلس نهم و فراکسیون رهروان ولایت از آن دسته اصولگرایانی هستند که حاضر به شرکت در ائتلاف پایداری‌ها و تندروهای اصولگرا نشدند و حالا مطرودان اصولگرا لقب گرفته‌اند
تدبیر24 :ائتلاف اصولگرایان حالا فهرستی انتخاباتی را ارائه داده است که چهره‌های معتدل و میانه‌روی اصولگرا در میان آن‌ها دیده نمی‌شود تا به گفته چهره‌های اعتدالی اصولگرا، آن فهرست، فهرستی تندرو نام بگیرد. حداد عادل که خودش را میدان‌دار ائتلاف اصولگرا می‌داند و فهرست منتشر شده، بیش از همه سودای ریاست مجلس را در سر او انداخته است، روز گذشته گفته بود، فهرست اصولگرای دیگری به جز فهرست خودش برای انتخابات شکل نمی‌گیرد؛ این در حالی است که قطار اصولگرایی بسیاری از چهره‌های عقلانی، میانه‌رو و معتدل خود را یک ایستگاه مانده به ایستگاه انتخابات پیاده کرده است.

طیف حامیان علی لاریجانی رئیس مجلس نهم و فراکسیون رهروان ولایت از آن دسته اصولگرایانی هستند که حاضر به شرکت در ائتلاف پایداری‌ها و تندروهای اصولگرا نشدند و حالا مطرودان اصولگرا لقب گرفته‌اند تا تاوان بعضی از نطق‌هایشان در حمایت از دولت را بدهند. آن‌ها در حالی که همچنان بر اصولگرا بودن تأکید دارند اما از سوی طیف‌های افراطی این جریان متهم به خروج از اصولگرایی شده‌اند. چهره‌هایی مثل علی لاریجانی، کاظم جلالی، بهروز نعمتی از جمله اصولگرایانی هستند که نام خود را در فهرست ائتلاف اصولگرایان نمی‌بینند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 بهروز نعمتی نماینده اصولگرای مجلس نهم در گفت‌وگو با ندای ایرانیان، با اشاره به صحبت‌های حداد عادل که گفته بود به جز فهرست ائتلاف اصولگرایان، فهرست دیگری به نام اصولگرایی شکل نمی‌گیرد، گفت:‌ این مسئله نظر شخصی جناب آقای حداد است، و گر نه معیار اصولگرایی که حتماً ایشان نیستند.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم، در مورد عدم همراهی فراکسیون رهروان و یاران لاریجانی با ائتلاف اصولگرایان، تأکید کرد: ما از همان ابتدا قرار نبود با طیف تندرو باشیم و با آن‌ها ائتلاف انتخاباتی ارائه دهیم.

وی با اشاره به عملکرد تندروها در مجلس نهم، خاطرنشان کرد: با توجه به بحث‌هایی که وجود داشت و اتفاقات و حاشیه‌هایی که در مجلس نهم پیش آمد ما تندروی‌ها را قبول نداشتیم، اما قرار نیست هر کسی که با طیف تندروها نیست اصولگرا هم نباشد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم در مورد احتمال شکل گرفتن فهرست صدای ملت نیز اظهار داشت: در مورد فهرست صدای ملت، بحث‌هایی وجود دارد و مذاکراتی انجام شده است که وقتی به نتیجه برسد آن را اعلام می‌کنیم که احتمالاً امروز و فردا این مسئله مشخص می‌شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها