تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۵۸۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

زنگ ها برای که به صدا در می ایند؟


تدبیر24 :سام سکوتی بداغ _از بامداد امروز نامزدهای انتخابات مجلس دهم با نواخته شدن زنگ اغاز کارزار انختاباتی ستاد ها را افتتاح کردند و سخنرانی ها و گعده های شبانه برای بهارستانی کردن نامزد مورد حمایت فعالان سیاسی شروع می شود.
در تمامی انختابات ها عده قلیلی تلاششان در حهت نا امید کردن مردم از صندوق های رای و بی نتیجه معرفی کردن انتخابات است و انان هرگز حاضر نشدند در مقابل اینکه اگر رای ندهیم کدام گزینه را پیشنهاد می دهید راهکار حایگزینی مهرفی کنند و فقط مخالف رفتن مردم پای صندوق های رای هستند هکه به دلیل فقد منطق روشن در اقلیت باقی مانده اند .
ج مع دیکری که اکثریت جامعه ما را تشکیل می دهد برنامه و کزینه ای به جز صندوق رای و رجوع به ارای مردم نمی شناسند و در هر شرایطی تربونی بهتر انختخابات که تجلی حمهوریت نظام است نمی شانسند و در تمامی انختابات ها هم چه به صورت تشکیلاتی و حزبی و چه به صورت فردی میثاق ملی ما را در جمعه های زیادی امضا کرده اند و برای این کار اگر لازم بود تا قله های دماوند هم طی طریق می کنند.
جمع دیگری هستند که این گروه هم خیلی بزرگ نیست و با کلیت نظام هیچ مشکلی ندارند و فقط در روزهای انختابات با مطرح کردن سخنانی نا امید کننده سعی در دلسرد کردن مردم برای حضور پای صندوق های رای دارند زیرا که در صورت حضورگسترده مردم حمع انان قطعا نمی تواند در خروجی های صنوق رای گزینه ای داشته باشد.
تمامی این موارد را گفتیم تا به اینجا برسیم که در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا و بر اساس نظرات قاطبه کارشانسان و نظریه پردازان بشر هنوز به مدلی بهتر از صندوق ارا دست پیدا نکرده است و اگر کسی می داند در این کار نظری بهتر از این ارایه کند تا به عنوان یک طرح اونگارد به نامشان ثبت گردد.
حال که این زنگ اغاز به صدا در امده است بهتر است هر جریان برای درونی کردن هرچه بیشتر مردم سالاری در کشور به جای سخنان دلسرد کننده مردم را برای حضور بیشتر و بهتر در ۷ اسفند ۹۴ حماسه ای از جنس مردم رقم بزند و مجلسی که همیشه در رای امور باشد شکلبگیرد.
نمی دانم اگز اقای همینگوی می دانست روزی فردی د ر ایران این چنین با عنوان کتابش به مقوله انختابات می پردازد قبل از انکه خود با اسحله شکاری محبوبش وداع کند تیر دیگری در دولول خدش قرار می داد وی را به همراه پیر مرد در دریا شکار اخرین شکارش می کرد یا خیر اما این را خوب می دانم که از نظر اقای ارنست همینگوی هم برای جامعه امروز هیچ گزینه ای جز انتخابات بر روی میز نبوده و نیست


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
برای نامزدها
نظر شما: