تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۵۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

بیماری آمیتاب باچان بازیگر سرشناس بالیوود!

آمیتاب باچان ستاره بزرگ سینمای هند که یک بیماری خفیف را پشت سر می‌گذارد اعلام کرد حالش خوب است.


تدبیر24 :آمیتاب باچان یا «ب بزرگ» هندی‌ها اعلام کرد حالش خوب است. این بازیگر ۷۳ ساله در وبلاگ رسمی‌اش در مورد سلامتی‌اش نوشت و از همه آنهایی که برایش آرزوی سلامتی کرده بودند تشکر کرد. او از حمایت هوادارنش تشکر کرد و در برابر همه آنهایی که او را «بیگ باچان » یا به اختصار «ب ب» می‌خوانند گفت «ای اف» است که از ۲ حرف اول «خانواده گسترده» (extended family) گرفته شده است.

باچان در حالی که نوشت وقتی جسم درگیر می‌شود، ذهن و روح هم درگیر می‌شوند، افزود: در حال بهبودی هستم... هر چند روند آن آرام است. از همه آنهایی که خودشان را در خانواده «ای اف» می‌دانند، و در مورد موقعیت من ابراز علاقه می‌کنند متشکرم. به آنها باید بگویم، خوبم. در ذهن خودتان مرا در موقعیت قرار گرفتن در قبر مجسم نکنید.

او همچنین نوشته است: هر چند این یبماری مرا افقی کرده و موجب شده تا در مراسم اهدای جوایز «زی» که باید جایزه یک عمر دستاورد را به ورو دوین می‌دادم، به کارگردان استاد اکشن، خیلی ظاهرم بد باشد.

«ب بزرگ» دیروز این مطالب را در بلاگ رسمی خودش منتشر کرد.
چهره مشهور سینمای هند به طرفدارانش اطمینان داد که این شرایط معمولا می‌گذرد و در موعد مقرر شفا پیدا می‌کند.

باچان در ضمن نوشت که به کمک مسکن‌های قوی توانست به چنای هم سفر کند تا در مراسم ادای احترام در سالگرد درگذشت دوستش شرکت کند. او افزود: این مراسم آرام، زیبا، و مملو از یاد نرم و تلخ دوست درگذشته‌ بود... من هم حرف زدم... برای قدردانی از او.
آمیتاب باچان پس از بازی در یک فیلم اکشن با عنوان «وزیر» آماده می‌شود تا در فیلم «تی۳ ان» ساخته ریبو داسگوپتا جلوی دوربین برود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: