تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۹۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

توضیحات مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 پیرامون از دسترس خارج شدن این سایت

مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 با اشاره به مسدود شدن این سایت گفت: از همان ساعات اولیه مسدود شدن سایت، تیم فنی درحال تشخیص و برطرف کردن مشکل بوجود آمده و رفع عدم دسترسی بود و مطلع شدیم که حمله ای صورت گرفته است. لذا موضوع فوق را از مسئولان وزارت ارتباطات پیگیری کردیم و آنها نیز حمله سایبری را تایید کردند.
 تدبیر24: محمد مهدی محمدی مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 با اشاره به از دسترس خارج شدن برخی سایتهای خبری همسو با دولت و حامی لیست امید گفت: حدود یکماه بود که کامنت های مشکوکی ذیل مطالب تدبیر24 ارائه می شد که به دلایلی قابل انتشار نبود . بازدیدهایی از سوی IP های مشکوک بر روی سایت وارد می شد لذا پیش بینی می کردیم که اتفاقاتی صورت خواهد گرفت.

محمدی اضافه کرد: در چند روز اخیر مطالب صریحی در خصوص اتفاقات صورت گرفته در جریانات سیاسی منتشر کردیم که ظاهرا به مذاق برخی خوش نیامده و این چنین ما و برخی سایت های مخالف خود را مورد هجوم قرار داده اند.


محمدی در ادامه افزود : ضمن تماسی که با شرکت پشتیبان سایت داشتیم از همان ساعات اولیه مسدود شدن سایت، تیم فنی درحال تشخیص و برطرف کردن مشکل بوجود امده و رفع عدم دسترسی بود و مطلع شدیم که حمله ای صورت گرفته است. لذا موضوع فوق را از مسئولان وزارت ارتباطات پیگیری کردیم و آنها نیز حمله سایبری را تایید کردند.


مدیرمسئول سایت خبری تدبیر24 گفت: هنوز مشخص نیست این حمله هکرها از داخل یا خارج کشور و یا مخالفین داخلی دولت صورت گرفته است یا خیر و شاید هم توطئه ای برای ایجاد تفرقه بین مردم و جریانات سیاسی بوده است. نکته مهم این است که در این شرایط که کشور ما نیاز به آرامش و وحدت و حضور منسجم در 7 اسفند را دارد همگان به دستیابی به مهم توجه کنیم و از انجام رفتارهای هیجانی و تفرقه انگیز دوری جسته و برای عزت و سربلندی جمهوری اسلامی با در نطرگرفتن تمام سلایق سیاسی مشارکتی حداکثری را رقم بزنیم.

منبع : خبرگزاری ایسکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
حتی یه بچه 2 ساله هم میدونه کار چه ارگانی هست . برادران قاچاقچی
نظر شما: