تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۵۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
واکنش حق شناس به نحوه اعلام نتایج انتخابات مجلس در تهران
تدبیر24 :عضو شورای مرکزی ائتلاف بزرگ اصلاح طلبان در واکنش به نحوه اعلام اسامی و تعداد آراء نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، چنین رویه ای را بر خلاف قانون برشمرد.
محمد جواد حق شناس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رویداد۲۴ نسبت به نحوه اعلام اسامی و تعداد آراء نامزدهای مجلس شورای اسلامی در تهران انتقاد کرده و تاکید نمود: رویه وزارت کشور، خلاف قانون و خلاف عرف انتخاباتی می باشد.
وی ادامه داد: وزارت کشور، در هنگام ارائه آمار آراء نامزدهای مجلس شورای اسلامی، پس از نفر سی ام، آراء دیگر نامزدها را تا نفر پنجاهم اعلام می کند که این کار، نادرست و خلاف می باشد چراکه تعداد کرسی های تهران، سی نفر است و لزومی به ارائه آمار افراد پس از نفر سی ام وجود ندارد.
مدیر کل سیاسی اسبق وزارت کشور، چنین اقدامی را فراهم کننده بستر سهم خواهی و ایجاد توقع برای افراد غیر منتخب و هوادارانشان می کند که فشارها را برای ورود به جمع سی نفر منتخب بیشتر کنند. این اقدام وزارت کشور در حالی است که تفاوتی میان نفر پنجاهم و نفر پنجاه و یکم وجود ندارد و هر دو، غیر منتخبند.
دکتر حق شناس در پاسخ به سوالی که چرا در انتخابات مجلس نهم، تا نفر پنجاهم اعلام می شد بیان کرد: هرگاه افراد منتخب، حد نصاب بیست و پنج درصد را کسب نکنند به تعداد دو برابر آنها، امکان حضور در دور دوم انتخابات وجود دارد.در دوره گذشته و در دور اول، تعداد پنج نفر، حائز بیست و پنج درصد آراء شدند و دو برابر بیست و پنج نفر مابقی، به دور دوم راه یافتند.اما در این دوره، تاکنون نفر سی ام هم در حدود سی درصد آراء را کسب نموده است و لذا اقدام وزارت کشور در اعلام اسامی تا نفر پنجاهم، امری خلاف قانون می باشد.
وزارت کشور در اقدامی غیرمتعارف، اقدام به اعلام اسامی تعداد بیشتری از افراد منتخب در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران کرده است. رویه ای که تناقضات فراوانی در آن موج می زند. در صورتیکه وزارت کشور باید اسامی سی نفر از منتخبان را اعلام نماید این در حالی است که در اخبار ساعت بیست، ابتدا اسامی پنجاه نفر و در اخبار ساعت بیست و چهار، اسامی چهل ویک نفر! را اعلام نموده است که شائبه های فراوانی را ایجاد کرده است و برای افراد غیرمنتخب و هوادارانشان، فشار بر دست اندرکاران امر انتخابات را موجب شده است.
شنیده های خبرنگار رویداد۲۴  از ستاد انتخابات وزارت کشور حاکی از این می باشد که یکی از مسئولین عالی رتبه وزارت کشور با شورای نگهبان بر سر چگونگی اعلام اسامی به توافق رسیده است که این موضوع باعث نگرانی و اعتراض کاندیداها قرار گرفته است.
پایگاه خبری رویداد۲۴ آماده انتشار توضیحات مسئولین مربوطه می باشد

هشدار برای اقدام نگران کننده وزارت کشور در اعلام اسامی غیر منتخبینهشدار برای اقدام نگران کننده وزارت کشور در اعلام اسامی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها