تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۵۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
نوبخت اعلام کرد:

با دولت همکاری کنید

سخنگوی دولت با دعوت به همکاری نمایندگانی که به مجلس دهم راه نیافتند، گفت: دولت برای خدمت به مردم از همه افراد چه همراهان و چه منتقدان دولت در مجلس فعلی دعوت به همکاری می کند و همه آنها را سرمایه اصلی نظام می داند.


 تدبیر24 : محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود افزود: از کسانی که از نظر راه و روشی که دولت برای خدمت به مردم و توسعه کشور داشت هماهنگ و موافق نبودند هم دولت برای همکاری دعوت می کند.
وی ادامه داد: اذعان می کنیم تعدادی از کسانی که در مجلس فعلی حضور دارند و در مجلس آینده در حوزه انتخاب مردم قرار نگرفتند سرمایه های انسانی کشور هستند، بنابراین در حوزه فعالیت دولت هیچ یک از افرادی که توفیق خدمت در قوه مقننه را برای مجلس دهم پیدا نکردند، حذف نیستند و از همه آنها برای این اقدام بزرگ دعوت می کنیم.
نوبخت گفت: اختلاف سلایق و تنوع روش برای خدمت در بین فرزندان این ملت وجود دارد اما هیچ کدام از این ها نباید باعث شود که بخشی از اینها را حذف کنیم؛ گر چه از برخی دوستان بویژه در روزهای پایانی این انتخابات مکدریم که اخلاقی که باید، رعایت نشد اما همه آنها را سرمایه انسانی نظام می دانیم و از همه آنها دعوت می کنیم.
نوبخت اضافه کرد: هم دستگاه های اجرایی و هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی قطعا ساز و کارهای برخورداری از همکاری همه این افراد را برای خدمت به مردم در آینده فراهم خواهد کرد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت:با این اقدام شایسته و ارزشمندی که صورت گرفت ،فضای جدیدی به وجود آمده و زنجیر تحریم از پای اقتصاد ملی برداشته شد، حق این است همه ما از فرصت هایی که برای جبران کندی هایی که در اقتصاد کشور به دلیل تحریم ها وجود داشت برای ارائه خدمت بهتر استفاده کنیم.
نوبخت همچنین گفت:امروز فرصت برای خدمت فراهم هست. این اقبال چشمگیری که از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت با دولت در توسعه به وجود آمد، هیچ گاه در سال گذشته و ماههای قبل نبوده است که از این فضا می شود برای پاسخگویی به مردم و بهبود وضعیت معیشتشان استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: دولت مصمم هست و به مردم قول می دهد که با تمام توان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و به جای مباهات از این ابراز اعتمادی که مردم به دولت کردند و این را دستمایه ای قرار دهد برای تحقیر رقبا، این را برای تکریم رقبا استفاده می کنیم و از آنها دعوت می کنیم در کنار هم باشیم.
سخنگوی دولت ادامه داد: قطعا مردم به وحدت، صمیمیت ،همکاری و آرامش بیشتر نیازمندند تا به پرخاشگری های ما که چیزی جز نگرانی برای مردم به همراه نخواهد داشت.
نوبخت با بیان اینکه انتخابات فرصت جدیدی برای ما فراهم کرد،افزود: شرایط کشور آماده هست و برنامه متناسبی برای برخوداری از شرایط پسا تحریم به وجود آمده که می توانیم از این برنامه استفاده کنیم و آمادگی هایی برای سرمایه گذاری از سوی بخش های داخلی و خارجی وجود دارد.
وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم 1395 را با یک شرایط، وحدت و هماهنگی بهتری برای مردم آغاز کنیم و مردم محصول این برنامه ریزی و تلاش را عملا در زندگی خودشان مشاهده کنند. من هم در هر فرصتی در جمع خبرنگاران محترم قرار می گیرم تا بتوانم گزارش مثبتی از نتایجی که این وحدت و همکاری ایجاد کرد را خدمت دوستان عرض کنم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: