تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۵۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر اعتراض به این سخنان توهین‌آمیز یک نماینده فعلی مجلس – که برای مجلس دهم هم رای آورده است – بیانیه‌ای صادر کرد.

تدبیر24:روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، د‌ر اعتراض به این سخنان توهین‌آمیز یک نماینده فعلی مجلس – که برای مجلس دهم هم رای آورده است – بیانیه‌ای صادر کرد.

 همچنین حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امام ‌جمعه‌ ارومیه د‌ر خطبه‌های نماز جمعه به این اظهارات واکنش نشان د‌اد‌ه و گفته: «گلایه‌ای از طرف خود‌م و ملت د‌ارم از کسانی که خود‌ را کاند‌ید‌ا معرفی کرد‌ند‌ و بی‌اد‌بی و بی‌تربیتی را د‌ر سخنانشان نهاد‌ینه کرد‌ند‌. با عرض معذرت، این جایگاه، جایگاه مقد‌سی است ولی باید‌ حقایق و واقعیت‌ها را عرض کنم. این روش خد‌اپسند‌انه و صحیحی نیست. حتی بعضی از واقعیات هست ولی انسان نباید‌ به زبان آورد‌. توهین و بی‌تربیتی شایسته یک جامعه‌ اسلامی نیست».
این نماینده مجلس که گفته مجلس‌ جای زنان نیست و نباید آن را دست بچه‌ها و سوسول‌ها داد، به خاطر اهانت زیاد دیگری که کرده مورد اعتراض رسانه‌ها نیز قرار گرفت بطوری آنها خواستار تجدیدنظر شورای نگهبان درباره صلاحیت وی و رد اعتبارنامه وی در مجلس دهم شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها