تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۵۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

زندان آمل تعطیل شد

در راستای قانون انتقال زندان ها و مراکز اقدامات تامینی و تربیتی موجود به خارج از شهرها، ظهر امروز جهانگیر طی تماس تلفنی با مدیرکل زندان های استان مازندران، دستور تعطیلی زندان آمل را صادرکرد.
تدبیر24: با توجه به درخواست های مردم آمل و پیگیری های اخیر، ظهر امروز جهانگیر طی تماس تلفنی با مدیرکل زندان های استان مازندران ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط اداره کل زندان های استان و حسن تعامل و همکاری مسئولین قضایی استان در راستای کاهش جمعیت کیفری، به طور رسمی دستور تعطیلی این زندان را صادر کرد.

جهانگیر در خصوص تعطیلی این زندان گفت: زندان آمل به دلیلی فرسودگی و مزاحمت هایی که برای مردم ایجاد کرده بوده در اولویت انتقال قرار داشت که به لطف خدا این اتفاق امروز به وقوع پیوست.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به ساخت پروژه جدید زندان آمل گفت، زندانیان این زندان به سایر زندان های سطح استان منتقل شدند.

وی همچنین افزود: طبق قانون سازمان زندان‌ها مکلف به انتقال تمام زندان ها از داخل شهرهاست که امیدوارم با تامین بودجه مناسب از سوی دولت سایر زندان ها نیز طی برنامه ریزی کوتاه مدت از داخل شهرها خارج شود.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور قبلا از تعطیلی این زندان تا پایان اسفندماه خبر داده بود.

پس از زندان کارون اهواز که در دهه فجر تعطیل شد، زندان آمل دومین زندان کشور است که طی سال جاری تعطیل می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 زندان آمل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: