تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
پسر جوانی که با قمه طعمه‌های خود را مجروح و اموالشان را به زور تصاحب می‌کرد، توسط مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک راه‌آهن دستگیر شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، ۲۶ مهرماه جاری مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن در حال گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی فردی را مشاهده کردند که با قمه از موتورسیکلت پیاده شده و با عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت یکی از شهروندان را مورد زورگیری قرار داده و سپس با استفاده از شلوغی محل متواری شده است.

مأموران کلانتری نیز با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت طرح مهار را به اجرا درآورده و توانستند متهم را در یکی از خیابان‌ها غافلگیر کرده و محاصره کنند.

این پسر شرور که با کشیدن قمه قصد صدمه زدن به مأموران را داشت در یک درگیری کوتاه مغلوب مأموران شد و تحت الحفظ به کلانتری منتقل شد.

سرگرد نعمت ابراهیمی، رئیس کلانتری ۱۴۱ شهرک راه آهن درباره این خبر گفت: مأموران از متهم که عباس نام دارد، دو قمه بلند و یک چاقو کشف کردند و متهم نیز در بازجویی‌‌های اولیه به ۳۰ مورد زورگیری در ملأ عام اعتراف کرد.

کلانتر شهرک راه‌آهن از اهالی شهرک گلستان، شهرک صدرا، شهرک چشمه و دهکده المپیک در خواست کرد تا چنانچه توسط این شخص مورد زورگیری قرار گرفته‌اند، برای شکایت به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها