تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
توفیقی:

ایجاد محدودیت برای خاتمی در انتخابات، اثر معکوس داشت

وزیر علوم دولت اصلاحات گفت: محدودیت‌هایی که برای آقای خاتمی ایجاد کردند، تنها منجر به این شد که ایشان بیشتر مورد استقبال و حمایت مردم قرار بگیرند.
تدبیر24:جعفر توفیقی ، با به اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیروزی ائتلاف اصلاح‌طلبان و «لیست امید» در تهران و بسیاری از شهرستان‌ها، اعلام کرد: تجربه انتخابا‌ت‌های گذشته نشان داده هر زمان که مشارکت مردم اندک بود، اصولگرایان پیروز شدند و هر زمانی که مشارکت بالا رفته، اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات بوده‌اند.

او ادامه داد: بر این اساس، این‌که رقیب ما در جریان انتخابات از شرایطی که منجر به کاهش مشارکت شود، استقبال کند تا حدودی طبیعی است.

وزیر علوم دولت اصلاحات یادآور شد: با این حال، تجربه دور نخست انتخابات مجلس و انتخابات‌های ادوار پیشین نشان داده تلاش‌هایی از این دست بی‌نتیجه بوده و مردم به اندازه کافی هشیار هستند و هر زمان که علیه اصلاح‌طلبان تبلیغات شود، انگیزه مردم بیشتر می‌شود.

توفیقی تصریح کرد: خودآگاهی و هوشیاری مردم مهم‌ترین ابزار برای مقابله با تخریب‌ها است و فکر می‌کنم ایجاد محدودیت برای بزرگان اصلاحات و مخصوصا اقای خاتمی، اثر معکوس خواهد داشت که نمود آن را در دور نخست انتخابات نیز به روشنی مشاهده کردیم.

او در تشریح دلیل پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات یادآور شد: باوجود تمام محدودیت‌هایی که در مسیر فعالیت اصلاح‌طلبان ایجاد شد، فهرست انتخاباتی سراسری‌ای که تحت عنوان «لیست امید» تهیه شد، مورد تایید بزرگان جریان اصلاحات بود و در تهیه آن همه احزاب و گروه‌ها نقش داشتند.

عضو ارشد بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: درست است که بسیاری از افرادی که در «لیست امید» قرار گرفتند، از تجربه کمتری نسبت به برخی بزرگان ردصلاحیت‌شده برخوردار بودند اما تعهدشان به پایگاه اجتماعی و آرمان‌های اصلاحات و حمایت صریح آقای خاتمی از این لیست، درکنار حضور آقای عارف به عنوان سرلیست تهران، نقیصه‌ها را برطرف کرد.

توفیقی در پایان با اشاره به ممنوع‌التصویری سیدمحمد خاتمی، خاطرنشان کرد: محدودیت‌هایی که برای آقای خاتمی ایجاد کردند، تنها منجر به این شد که ایشان بیشتر مورد استقبال و حمایت مردم قرار بگیرند، چراکه آقای خاتمی در قلب مردم و اصلاح‌طلبان جای دارد و چنان‌چه دیدید این ممنوع‌التصویری اثر معکوس داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: