تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۰۹۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

هشدار پیرموذن نسبت به احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد

من معتقدم تاریخ مصرف احمدی‌نژاد تمام شده اما عده‌ای سعی می‌کنند کاندیداتوری ایشان را کلید بزنند. ما از این افراد می‌خواهیم صدای رای مردم را بشنوند و بدانند افکار عمومی با احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادی‌ها نیست.
تدبیر24 :یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی نسبت به احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده هشدار داد.
کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آستان» اظهار کرد: با وجود اینکه کارنامه احمدی‌نژاد در دو دوره ریاست جمهوری کارنامه بسیار سیاه و دارای مشکلات عدیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی بوده و در طول این مدت بسترسازی برای حیف و میل و اختلاس‌ها صورت گرفته و از همه مقدسات به نحوی استفاده شده که موجب باورسوزی در نسل جوان شده است، متاسفانه اراده‌‌ای که بیشتر از ناحیه جبهه پایداری است بر آن قرار گرفته که کاندیداتوری احمدی‌نژاد را برای ریاست جمهوری دوره بعد کلید بزنند.

وی از برنامه‌ریزی برای سخنرانی احمدی‌نژاد در آمل خبر داد و افزود: من معتقدم تاریخ مصرف احمدی‌نژاد تمام شده اما عده‌ای سعی می‌کنند با برنامه‌سازی و جذب افراد از نهادهای مختلف کلید کاندیداتوری ایشان را بزنند. ما از این افراد می‌خواهیم صدای رای مردم را بشنوند و بدانند افکار عمومی با احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادی‌ها نیست.

این نماینده مجلس گفت: احمدی‌نژاد به نام عدالت زهر در کام حقیقت ریخت و به نام مهرورزی، بداخلاقی و کینه را در کشور گسترش داد. در آن دوره به نام آوردن پول نفت بر سر سفره مردم بزرگترین دزدی از بیت‌المال رقم خورد و اقدامات نسنجیده و ماجراجویانه به پروژه ایران‌هراسی کمک کرد و کشور را یک قرن به عقب انداخت.

پیرموذن در پایان یادآور شد: من امیدوارم اطرافیان احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده فرد سوخته را به مردم قالب نکنند و از رفتارهای غیرقانونی نیز بپرهیزند.

منبع: آستان
برچسب ها: تدبیر24 پیرموذن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ایرانی
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
1
0
بد اخلاقی ؟ عجب .ایران هراسی؟ شاید منظور اقای ایشون از ایران هراسی همان امتیازاتی است که آقایون برا نشستن روی یه میز با موگرینی رفتن به باد دادند باشه .شما بتن سرد در حلقوم پیشرفت ایران ریختید که با بمب اتم هم این بتن ترک بر نمیدارد .اخلاق ؟ کدام اخلاق ؟ شما خیلی اهل امر به معروف واخلاقید ...برید فکر نان باشید خربزه آب است .شما رهروان همان ابو موسی هستید اشعری،خیلی طول نمیکشد که سریالش ساخته بشود..شما ساده هستید البته خیلی سواد دارید خیلی خوب انگلیسی بلدید ولی ما نمیتونیم انگلیسی باشیم این را اعتراف میکنیم....
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
0
0
آقای پیرمویزن انصاف داشته باشیدهمه افتخار سیاست خارجی این دولت عکس گرفته بازنان خارجی چه دستاوردی داشته بگیدما هم بدانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
0
چقدر شما از دکتر احمدی نژاد میترسین .خدایی زلزله به تنتون انداخته ها .درود بر دکتر احمدی نژاد
نظر شما: