تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
بدون قرائت بیانیه پایانی به علت مخالفت برخی اعضا
نشست سران سازمان همكاری اسلامی امروز (جمعه ) در استانبول با صدور بیانیه ای به كار خود پایان داد.بیانیه این نشست به علت مخالفت برخی اعضا قرائت نشد.
تدبیر24 : رجب طیب اردوغان رئیس جمهور تركیه كه ریاست این نشست را بر عهده داشت در نظق اختتامیه گفت : این نشست با شعار همبستگی و كمك به همكاری بیشتر اعضا برگزار شد.
وی افزود: سازمان همكاری اسلامی در كنار فلسطین است و از نظر سیاسی و اقتصادی از فلسطینی‌ها حمایت به عمل می‌آورد.
رئیس جمهوری تركیه بدون قرائت مفاد بیانیه پایانی ، اضافه كرد: تصمیمات این نشست به مردم مسلمان در باره پیشرفت ، رفاه، عدالت و صلح امیدواری داده است.
وی افزود : برای حاكمیت عدالت و برای جلوگیری از ظلم تلاش خواهیم كرد.
این اجلاس باوجود تلاش عربستان بدون حضور السیسی رئیس جمهوری مصر و با شكست طرح مثلث عربستان، مصر و تركیه برگزار شد.
براساس گزارش ها رییس جمهوری كشورمان و هیات همراه عصر امروز ( جمعه ) برای ادامه مذاكرات دوجانبه با مقامات بلندپایه تركیه از استانبول راهی آنكارا پایتخت تركیه خواهد شد.
دكتر روحانی دیروز از سخنرانان اصلی نشست سران كشورهای اسلامی بود كه بیش از 30 كشور در سطح رئیس جمهوری و رئیس دولت در آن حضور دارند.
همزمان با این نشست، تركیه ریاست دوره ای سازمان همكاری اسلامی را برای یك دوره سه ساله از مصر تحویل گرفت.
رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست دو روزه، دیدارهای دوجانبه ای با سران كشورهای اسلامی انجام داد و شب گذشته در جمع گروهی از ایرانیان ، فرهیختگان و بازرگانان ایرانی مقیم استانبول حضور یافت.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها