تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۶۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
تدبیر24 : نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت‌وگو با «ایلنا» اظهار کرد: رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی وظیفه دارد پیگیر رفع حصر باشد. نباید دائماً این مسائل را به شرایط سیاسی پیوند زد و گفت اکنون کشور در شرایط خاصی است و صلاح نیست این موضوع مطرح شود. این حرف درست نیست چون کشور ما به دلیل پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در شرایط خاصی است.

مطهری با اشاره به نامه چند روز پیش مهدی کروبی به رئیس‌جمهور درخصوص برگزاری دادگاه و رفع حصر، گفت: مهمترین مسأله‌ای که در نامه رئیس مجلس ششم ذکر شده، درخواست او برای محاکمه علنی در یک دادگاه صالح بود. ایشان گفته بود «نتیجه دادگاه هرچه باشد، حتی بدون تجدیدنظرخواهی، آن را می‌پذیرم». به نظر می‌رسد این یک مطالبه منطقی است و باید به آن پاسخ مثبت داده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نهم خاطرنشان کرد: از همان ماه‌های اول حوادث سال 88 تاکنون بارها همین مطلب را گفته‌ام که باید همه عوامل مؤثر در آن حوادث، از جمله برخی نهادهای حکومتی و رئیس‌جمهور سابق و آن دو محصور به طور همزمان در دادگاه صالح علنی محاکمه شوند و حکم هرچه بود، همه بپذیرند و پرونده این موضوع بسته شود.

مطهری تصریح کرد: اینکه برخی عنوان می‌کنند "اگر دادگاه برگزار شود، حکم صادره سخت خواهد بود پس بهتر است برگزار نشود"، نمی‌تواند منطقی باشد؛ چراکه باید حرف‌ها و دفاعیات شنیده شود و مشخص شود چه عواملی موجب بروز چنان رفتارهایی از آنها شد و شروع‌کننده چه کسی بود. اینها طبعاً اتهام آن‌ها را سبک‌تر می‌کند. علاوه بر این که اساساً حصر خانگی بدون حکم قضایی خلاف قانون اساسی است.

او با تاکید بر نقش رئیس‌جمهور در حل مشکل حصر، یادآور شد: در این راستا لازم است دولت نیز گامی بردارد. رئیس‌جمهور، هم به‌عنوان مجری قانون اساسی و هم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی وظیفه دارد پیگیر این موضوع باشد.

مطهری در پایان تاکید کرد: نباید دائماً این مسائل را به شرایط سیاسی پیوند زد و گفت اکنون کشور در شرایط خاصی است و صلاح نیست این موضوع مطرح شود؛ این حرف درست نیست چون کشور ما به دلیل پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در شرایط خاصی است.
برچسب ها: تدبیر24 ، رفع حصر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها