تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
تدبیر24 : به نقل از خبرگزاری رویترز، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در نیویورک دیدار و درباره‌ روند اجرای برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام) رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه ایران پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:‌ محور اصلی این گفت‌وگوها نحوه اجرای درست برجام به طوری بود که طرفین به ویژه مردم ایران بتوانند به منافعی که طبق این توافق حق‌شان است دست یابند.

ظریف در پاسخ به این سوال که آیا در این رایزنی‌ها موضوعاتی دیگری مطرح شده است، گفت: این گفت و گوها عمدتا روی برجام و نحوه صحیح اجرای آن متمرکز بود تا طرفین این توافق بتوانند در سایه‌ آن به منافعی که حق مسلم شان است دست پیدا کنند.

به گزارش وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس بین‌المللی تغییرات آب و هوایی در مقر سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است و در حاشیه این اجلاس با همتای آمریکایی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، برجام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها