تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۶۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

شعار و پوستر نمایشگاه کتاب 95 +عکس

تدبیر24 :  سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از مشخص شدن زمان افتتاحیه، ساعت کاری و رونمایی پوستر این نمایشگاه خبر داد.
علی‌اکبر اشعری سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به برگزاری دوزادهمین جلسه این شورا در شهر آفتاب عنوان کرد: زمان افتتاحیه نمایشگاه یکی از مصوبات این جلسه بود. بر این اساس معین شد ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در محل شهر آفتاب مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران و افتتاح مجموعه شهر آفتاب انجام شود.

وی مشخص شدن ساعت کاری نمایشگاه را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: همچنین ساعت برگزاری نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء شورا درباره زمان شروع و پایان نمایشگاه به اظهار نظر پرداختند. سرانجام مقرر شد تا به مانند سال‌های گذشته ساعت کاری نمایشگاه ۱۰ صبح تا ۸ عصر باشد.


منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: