تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۶۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

اسیدپاشی در محدوده ونک تهران

تدبیر24 : مرکز اطلاع رسانی پلیس اگاهی تهران بزرگ افزود: گزارش این سانحه در ساعت ۱۵ روز گذشته در خیابان برزیل شرقی به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام و با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که اسیدپاشی بین دو خانم صورت گرفته است که نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند.
بر اساس این گزارش در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که اسیدپاشی توسط خانمی ۴۲ ساله انجام شده که در آن اقدام به پاشیدن اسید بر روی خاله ۶۳ ساله خود کرده است.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم امروز برای انجام تحقیقات از سوی مقام قضایی و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است.
وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف و تا لحظه اعزام به دادسرای جنایی در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده و گفته که مهم پاشیدن اسید بوده که من آن را قبول دارم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی میدانی از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله ی خود کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: