تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۶۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
تدبیر24 : روزنامه روزان در شماره سه شنبه 14 ارديبهشت در تيتر يك از قول آيت الله خامنه اي در ديدار با فرهنگيان، نوشت: كسي به دنبال بستن فضاي مجازي نيست، زيرا اين كار عاقلانه نيست، اما چرا هنگامي كه كشورهاي ديگر براي حفاظت از فرهنگ خود، در استفاده از فضاي مجازي چارچوب هايي قرار مي‌دهند ما فضاي مجازي را‌‌ رها كرده‌ايم؟اين روزنامه با انتشار عنوان كميسيون ‌هاي كليدي مهمتر از رياست مجلس است، آورد: صادق زيباكلام، استاد دانشگاه تهران گفت؛ رياست مجلس بايد در اختيار آقاي علي لاريجاني قرار بگيرد. هر تصميم ديگري كه اصلاح‌ طلبان بگيرند اشتباه است براي اينكه مجلسي كه آقاي عارف در راسش قرار بگيرد از همان ابتدا با ممانعت و سرسختي اصولگرايان رو به ‌رو خواهد شد و تمام مراكز قدرت عليه آن بسيج خواهند شد و عملا اجازه يك ليوان آب خوردن را نمي‌ دهند كه از گلوي مجلس پايين برود. بنابراين ما نبايد وارد رقابت با اصولگرايان شويم. بايد سعي كنيم كه كميسيون ‌هاي مهمي مثل اصل 90 را اصلاح ‌طلبان بگيرند كه بتوانند نهادهاي قدرت را كه مجالس هفتم و هشتم و نهم هيچ كاري به كارشون نداشتن سئوال كنند و پاسخ از آنها بطلبند، كميسيون سياست خارجي و امنيت ملي و كميسيون فرهنگي به نظر من حائز اهميت هستند. اينها را بايد سعي كنند اصلاح ‌طلبان بگيرند.
روزنامه روزان با انتخاب عنوان منافع ملي اجازه مي ‌داد مي ‌گفتيم، نوشت: معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: دولت و سرداران ديپلماسي 18 ماه وقت گذاشتند و در برابر قدرت ‌هاي جهاني 1+5 و حقوق هسته ‌اي به بحث و بررسي نشستند و امروز مخالفان برجام چشم را بر روي واقعيت‌ ها بسته‌اند و تصميم گرفته‌ اند كه نبينند و مي ‌گويند برجام چه دستاوردي داشته است؟ شما بگوييد اگر برجام نبود امروز در كجا بوديد؟ مجيد انصاري گفت: به خواب شب كسي هم نمي ‌آمد كه ايران وارد باشگاه خريد و فروش رسمي و قانوني محصولات هسته‌اي جهان شود. بي ‌انصافي رسانه ‌ها را به جان مي ‌خريم. در رابطه با پرونده برداشت دو ميليارد دلار اگر منافع ملي اجازه مي ‌داد مي ‌گفتيم كه چه شده است آن وقت قدر مجاهدت ‌هاي مردان ديپلماسي بيشتر داشته مي‌ شد.
جاي خالي «حداد»، عنوان ديگر اين روزنامه است؛ در اين مطلب مي خوانيم: اين روزها در محافل سياسي درحالي به موضوع رقابت لاريجاني و عارف پرداخته مي‌ شود كه اين دو چهره با حمايت يك جريان سياسي مشخص وارد مجلس شده‌ اند. عارف كه در انتخابات 92 از رقابت با حسن روحاني خودداري كرد و علي لاريجاني كه در سه سال گذشته نقش مهمي در موفقيت روحاني براي اجراي سياست هايش ايفا كرد حالا تلاش عده‌ اي بر اين است كه رقابت اين دو نفر كه كارنامه مشخصي دارند را پررنگ نشان دهند بدون آنكه اشاره ‌اي هم داشته باشند به ‌جاي خالي حداد عادل و جانشين احتمالي او. اين در حالي است كه حداد عادل در مجلس نهم رياست فراكسيوني را برعهده داشت كه تمامي مخالفان و منتقدان روحاني در آن جاي گرفته ‌اند.
روزنامه روزان با اشاره به عنوان چرخ‌ هاي تراكتور آماده له كردن الهلال، آورد: در آخرين بازي از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا تراكتورسازي در مسقط به مصاف الهلال خواهد رفت. تراكتورسازي كه در اين فصل ليگ قهرمانان آسيا نمايش فوق العاده‌ اي داشته است در بازي هفته پيش صعود خودش به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا را مسجل كرد و امروز در يك بازي تشريفاتي به مصاف نماينده عربستان خواهد رفت. تبريزي‌ها با 12 امتياز در صدر جدول قرار دارند و موفق‌ ترين نماينده ايران در اين دور از ليگ قهرمانان آسيا بوده است. تراكتورسازي كه با آمدن قلعه نويي روحيه‌ اي تازه در ليگ قهرمانان و همچنين ليگ برتر داشت با بازي ‌هاي خوبي كه در نيم فصل دوم از خود نشان داد توانسته با قرار گرفتن در رده چهارم همچنان براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسياي فصل بعد نيز اميدوار باشد.
اين روزنامه همچنين در صفحه نخست عنوان هاي «گزارش نيوزويك از اهداف منطقه اي روسيه: پوتين دروغ مي‌گويد»، «نمايشي طنز با مفاهيم انساني»، «رئيس نظام پرستاري: طرح تحول سلامت، پزشكان را ثروتمندتر كرد»، «تهران از پيونگ يانگ تا سئول» و «تمهيدات اصلاح طلبان براي 1400» را انتشار داد و در ستون يادداشت عنوان هاي «درس هايي كه از انتخابات بايد گرفت» به قلم محمد آيتي و «نگاهي به اهميت يك سفر تاريخي» نوشته اسماعيل بشري را برجسته كرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها